Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Бренди наручних годинників

Хто є хто у сучасному світі наручних годинників? Вибір брендів і виробників - величезний, на вивчення їх особливостей можна витратити місяці. Удачливими гравцями ринку стають і компанії з віковою репутацією, і підприємства, які почали займатися годинниками буквально пару десятиліть назад. Ми розповімо про репутацію виробників, про те, як вони позиціонують себе і сприймаються у світі. Зробимо це, класифікувавши їх по країнах і по напрямах в індустрії.


Швейцарські годинники: статусность, краса і точність

Швейцарія подарувала світу безліч годинних фабрик і брендів. Деякі з них стали воістину легендарними. Марки "з історією" можуть похвалитися півторавіковою діяльністю. Багато хто з них починав в якості сімейних майстерень, де усі процеси виконувалися вручну. При цьому на ринку країни є і "вискочки", які з'явилися буквально 2-4 десятиліття тому, але встигли за цей час завоювати бездоганне реноме.



Швейцарські хронометри цінуються за точність, надійність, скрупульозний і прискіпливий підхід виробників, буквально до кожної дрібниці. Вони можуть бути і традиційно механічними (багато покупців цінують магію шестерінок), і кварцевими. Вартість починається від $100 і закінчується десятками тисяч. Використовуються виключно точні механізми ETA, Ronda, Technotime, Soprod, ISA, Claro, Selita.

Ми розмістили бренди по-чесному - в алфавітній послідовності, але ніяк не в порядку популярності. Останнє - річ мінлива від року до року. Проте, представлені марки незмінно затребувані.


Adriatica: історія і найвища якість

Бренд Адріатика заснований в 1852 р. За високі показники якості виробник прийнятий у Федерацію швейцарської годинникової промисловості. Його філософія має на увазі поєднання традицій і інноваційного підходу до функціонала. Більшість моделей Adriatica оформлена в стилі класика і casual, при цьому вони функціональні, міцні і сучасні. Окрім класичних виробів з позолотою, є спортивні з надтонким корпусом, жіночі у фешен дизайні. Завдяки точності і помірним цінам ці годинники затребувані і популярні. Свого часу ними екіпірувалася югославська князівська гвардія. Бренд входить в топ-30, що найбільш продаються в Європі.



Alfex: блискуча квінтесенція зрілості і молодості

Спочатку фірма функціонувала під назвою Ferex SA з 1948 року. У 1974 р. її перейменували в Alfex. Незважаючи на досить юний вік, бренд прекрасно себе проявляє, уміло підлаштовується під потреби покупців. Він тріумфально простує від виставки до виставки, є володарем безлічі престижних нагород. Особливість - в унікальному дизайнерському екстер'єрі кожної моделі і повної гіпоалергенності. Жіночі і чоловічі годинники Алфекс прекрасно поєднуються з самими різними аксесуарами. У цьому полягає їх перевага перед багатьма марками.



Appella: лаконічність, точність і надійність

З моменту реєстрації торгової марки в 1943-му вона легко завоювала світову популярність. Секрет - в поєднанні відмінної якості і демократичної вартості. Звичне визначення для Appella - "незмінна точність ходу". Вона забезпечується 25 рубіновими каменями в кожній моделі, функцією автопідзавода і захищеністю від ударів. Родзинка Аппелла - прозоре скло із зворотного боку корпусу, що дозволяє милуватися заворожливою роботою механізму.



Atlantic: для тих, хто закоханий в море

Фабрика Атлантік почала випуск деталей для наручних годинників в 1888 р. Власні годинники компанії побачили світло в 1900-му, а ще через 25 років з'явилися водонепроникні вироби Atlantic. Багато розробок увійшли до історії: наприклад, легендарні Nautilus з водозахистом до 1000 м. Розробники приділяють пильну увагу найсучаснішим технологіям. При цьому продукція Атлантік відмінно підкреслює образ і індивідуальність власника. Вона підійде для любителів класики і спортивного стилю. У назву багатьох моделей включено слово Sea, обумовлююче призначення для морських професіоналів, яхтсменів, дайверів.



Balmain: годинник, який зачаровує дизайном

Бренд Balmain ("Бальма" або "Бальмен") відноситься до швейцарських дизайнерських. Він був заснований відомим французьким кутюрье, що "одягає" зірок кіно, а в 1987 р. викуплений концерном Swatch Group. Кожна з моделей Balmain - незабутня, вражає вишуканістю форми. Ці годинники підійдуть і для ділових зустрічей, і для званих прийомів. У них французька витонченість поєднується зі швейцарською надійністю.



Certina: провідна спортивна марка

Бренд Certina лідирує у світі по виробництву спортивних годинників в середньому ціновому діапазоні. При виготовленні корпусів застосовується концепція "подвійного захисту", що має на увазі прекрасний ударозахист і водонепроникність. Ці два параметри відбиті в логотипі Сертина - зеленій черепашці. В різний час виробник виступав офіційним партнером декількох команд мотоперегонів. Моделі Certina найбільш популярні в Норвегії - країні з найвищим в ЄС рівнем життя. Вони стануть знахідкою для людей, яким не чужі пригоди і активний спосіб життя.


Christina: натхнення, що не залишає ні на хвилину

Бренд Christina створює моделі для тих, хто цінує вишуканість і індивідуальність. Дизайн товарів унікальний, багато хто з них оброблений діамантами. При цьому ціна залишається цілком доступною. Розробники надихаються духом Англії з її прагненням до точності і новаторства, не забуваючи про високі традиції швейцарської якості. Вироби Крістіна завоюють, в першу чергу, серця жінок, та і багато чоловіків не залишать байдужими.



Claude Bernard : молодий бренд, що гідно конкурує з гігантами

Найчастіше швейцарські виробники заробляли собі популярність напруженою роботою впродовж десятиліть. Але далеко не завжди. Фірма Claude Bernard доводить, що відмінну репутацію можна завоювати буквально за 4 десятки років. Торгова марка зареєстрована в 1973 р., хоча її засновник і раніше приділяв час мистецтву створення годинників. Секрет успіху Клод Бернар полягає в трьох речах: суворому контролі якості, впровадженні інновацій і формуванні смаків клієнтів в кращому розумінні цього слова.



Edox: приголомшливі статусні моделі

Бренд Edox зареєстрований в "золоті роки" для годинних компаній - в середині 1880-х. Він відноситься до luxury- сегменту і характеризується відповідною вартістю продукції. Кожна стадія складання будь-якої моделі здійснюється в Швейцарії, зараз це рідкість. Гордість Едокс - відмінна гіпоалергінність, прекрасні технічні характеристики, стильний зовнішній вигляд. У колекції Edox входять годинники класичні (але вони ніяк не виглядають старомодно) і спортивні. Вони використовувалися як офіційні хронометри ралі WRC і Dakar.



Epos: неймовірний дизайн для поціновувачів

Надзвичайна популярність і довіра в Європі, досконала якість, вражаючий дизайн - усе це про продукцію Epos. Підприємство засноване в 1925 році, успішно розвивалося і пережило кризу 1980-х, коли механічні годинники масово замінювався кварцевими. Переживши цю кризу, Епос так і залишилися переважно механічними. Моделі фірми характеризуються незрівнянним зовнішнім оформленням, складними і функціональними механізмами. У останніх використовується турбійон - досить рідкісне зараз ускладнення, що підвищує точність.



Longines: гармонія класики і сучасності

Компанія Longines є однією з найдавніших серед швейцарських, її механічні вироби випускаються з 1833 р. Підприємство починалося як невелике сімейне, і кожен хронометр нумерувався для захисту від підробок. З тієї пори виробництво виросло і розширилося, і в 2001-му побачила світ модель під 30-мільйонним номером. Розробник одним з перших в 20-х роках минулого століття почав експериментувати з формою циферблату. Із-за точності товарами Longines забезпечували авіаторів, досі на логотипі красується пісочний годинник з крильцями. Зараз фірма активно співпрацює із зірками спорту і кіно, а годинники випускаються в середній і високій ціновій категорії.



Luminox: для тих, хто хоче бути на крок попереду інших

Наручні годинники Luminox з'явився на ринку зовсім нещодавно, 30 років тому. Вони створювалися для сучасників, що живуть у бурхливому ритмі, тому дизайн і функціонал виробів дуже динамічні. З 1994 року бренд Luminox почав постачання для ВМС США. У активі виробника - унікальна система підсвічування, яке досі не змогли відтворити або повторити інші годинникарі. Ці годинники створюються для неординарних власників, вони дихають надійністю, міцні і водостійкі. Продукція Luminox призначена для екстремальних умов, коли від однієї людини може залежати життя багатьох.



Maurice Lacroix : від професіоналів механічної майстерності

Продукція торгової марки Maurice Lacroix належить до категорії luxury. Із-за особливого дизайну від неї неможливо відірвати погляд. Історія виробництва почалася в середині позаминулого століття з елітних моделей, що випускалися на замовлення. У 1975 підприємство успішно вийшло на масовий ринок. У механічних виробах Моріс Лакруа поєднуються сучасні віяння, швейцарські традиції, функціональність і вишуканий екстер'єр. Особливість - використання механізмів власного виготовлення і повністю ручне складання.



Oris: точність і затребуваність, що йдуть рука в руку

В середині минулого століття торгова марка Oris увійшла до топ-10 найбільших годинникових брендів Швейцарії, і досі знаходиться в десятці. За більш ніж столітнє існування компанія заробила 240 сертифікатів точності. Це приголомшливий показник. Бренд співпрацює із зірками спорту, є офіційним партнером команди BMW Williams на "Формулі-1". Покупців притягають і лінійні вироби Oris, і лімітовані колекції в авіа- і автомобільній стилістиці. Усі годинники Оріс - виключно механічні.



Rado: новітні технології в кожній колекції

Особливістю годинників Rado є прагнення використати самі інноваційні технології. Цей бренд розвивається і удосконалюється разом зі своїми прихильниками і користувачами. Дизайнерам Rado є чужими упередження. Тому підприємство з 100-річною історією випускає не лише класичні, але і футуристичні вироби. Неформальний девіз виготівника - "Годинник майбутнього". Саме творці "Радо" одними з перших почали використати кераміку, тверді сплави і інші нововинайдені матеріали.



Roamer: незамінний помічник надовго

Перша колекція Roamer вийшла в 1904 році і розійшлася в кількості півмільйона екземплярів. Після такого феноменального успіху компанія міцно влаштувалася на європейському ринку. Вона зберігає репутацію надійного виробника, у якого у багажі є колекції самої різної спрямованості і дизайну. Бездоганна продукція Roamer створюється для самодостатніх, не схильних до рефлексії людей, які знають, в якому напрямі рухатися.



Rodania: від дизайнерів з приголомшливим почуттям стилю

Годинники Rodania стануть незамінною деталлю образу, в них ціна поєднується з високою міцністю і відмінною якістю. Останнє після складання кожної одиниці перевіряється вручну. Підприємство відкрилося в 1930 р., відтоді встигло стати одним з найвідоміших в Швейцарії і за її межами. Творці довели міцність своїх виробів після того, як продукція Rodania почала використовуватися при проведенні велочемпіонатів і ралі "Париж-Дакар". Годинник Родания побував і в Антарктиді, коли фірма стала одним із спонсорів екстремальної експедиції.



Swiss Military Hanowa : ті, кому можна довірити дорогоцінний час

Одне з важливих досягнень виробника - використання годинника Hanowa швейцарськими військовими. Вироби бренду запали в душу і широкій публіці, яка тепер є їх основним покупцем. У активі компанії - багато класичних і мілітарі-коллекций, в яких буквально кожна модель дихає автентичністю.



Tissot: 170 років в ногу з часом

Бренд, створений в 1853 році, спочатку вражав публіку інноваціями і прагненням до використання кращих досягнень сучасності. Годинники Тіссо офіційно закуповувалися російським Імператорським двором, а потім і армією Російської імперії. Компанія відзначилася випуском першого в історії антимагнітного годинника (1930 р.). Саме інженери Tissot уперше використали сенсорний дисплей. У активі підприємства - безліч незвичайних і передових товарів: годинники з прозорого пластика, граніту, перламутру і дерева. Конструктори і дизайнери Тіссо не втомлюються винаходити.



Victorinox Swiss Army : синонім довіри і надійності

Фірма Victorinox відоміша нам як творець легендарних військових ножиків і мультитулів. При цьому вона є одним із старих годинникових компаній в Швейцарії. Під брендом Victorinox спочатку випускалися військові аксесуари, у тому числі і годинники, що завоювали величезну популярність серед масових покупців. Щоб оцінити рівень успішності, досить сказати: близько чверті наручних годинників, які експортуються з Європи в США, зроблена на фабриках Victorinox Swiss Army.



Японські годинні бренди: працьовитість і прагнення до досконалості

Японські годинні компанії зробили дуже багато для світового ринку. Вони довели, що якісну продукцію можна робити без пафосу і посилань на "вікові традиції". Виробники з Японії вселили нам думку, що хороші, якісні хронометри - зовсім не ознака статусу, а природна річ в ужитку кожного сучасника.



Більшість азіатських годинних корпорацій з'явилися порівняно недавно і добилися успіху завдяки прагненню до вдосконалення заради майбутнього. Бренди з країни висхідного сонця намагаються зробити кожну колекцію краще за попередню, вносячи в неї інновації, утілюючи нові ідеї. Якщо в якомусь сегменті ринку зустрічається гримуча суміш з вірності професійному обов'язку, преклоніння перед добротністю і повага до футуризму - то це тут.


Casio: технологічний прорив завдяки працьовитості

Японські фірми вкладають максимум зусиль в розвиток продукту, його якісних і візуальних характеристик. Успіх Casio пов'язаний з працьовитістю і наполегливістю творців. У активі компанії - більше десятка колекцій для повсякденного життя і екстремальних умов, найбільш популярна з них - протиударна G-Shock. Ці прекрасні годинники доступні буквально кожному, вони популярні в Азії, Європі і Америці. Слоган розробника "Неможливе можливо" міцно влаштувався в нашій повсякденності. Корпорація Casio створює корисну і функціональну техніку, що допомагає подивитися на дійсність буквально іншими очима.



Citizen: досконалість по-японськи

Концерн Citizen входить в трійку лідерів японської годинної індустрії. Саме інженери "Сітізен" створили перші в Японії ударостійкі корпуси в 1956-му, а через два роки представили публіці наручну модель з будильником. Ось вже 4-е покоління користувачів вважає цю функцію незамінною. Бренд запам'ятався першими годинниками на сонячній батареї. Кварцеві вироби Citizen вважаються найточнішими у світі, вони відстають всього на 3 секунди за 12 місяців.



Orient: для тих, хто цінує свій час

Orient - один з найбільш відомих годинникових марок. Вона вражає різноманітністю товарів. Первинна спрямованість Орієнт - годинники з високими технічними характеристиками для широкого кола покупців - зробила свою справу, продукція стала воістину народною. У ній технологічність поєднується з прекрасним дизайном. Orient самі створюють механізми для своїх продуктів. Корпорація стала одним з руйнівників стереотипу про те, що краще повинне коштувати дорого.



Q&Q: філософія кількості і якості

Абревіатура в назві розшифровується як Quantity and Quality (кількість і якість). Оригінальний зовнішній вигляд, колосальний модельний ряд і орієнтація на широке коло споживачів - усе це характерно для фабрики Q&Q. Бренд входить до складу Citizen Corporation, але окремо випускає на ринок впізнанні товари бюджетної і супербюджетної цінової категорії.



Seiko: ласкаво просимо у світ майбутнього

Корпорація Seiko створює продукти самої різної стильової спрямованості, у тому числі і класичні. Але саме вироби для спортсменів і екстремалів справляють сильне враження. Вони підійдуть для тих, хто хоче заглянути в майбутнє крізь завісу часу. У дизайні Сейко з'єдналися неординарність і талант до комбінування протилежного. За 100 років діяльності виробник досяг приголомшливої популярності, продані більше 100 млн. його наручних годинників. Товари Seiko використовуються при проведенні знаменитих спортивних змагань, у тому числі олімпіад.



Європейські виробники: класичні і fashion- бренди у великій різноманітності

При усій повазі до Швейцарії, традиції годинної майстерності віками розвивалися і в інших європейських країнах. І цілком вдало. Годинники від різних європейських фабрик популярні і у консервативних покупців з прихильністю до традицій, і у молоді. Дві основні риси філософії брендів з Європи - надійність і краса. Дуже нагадує слоган швейцарських виробників, але різниця є, особливо в підході до оформлення корпусів і ремінців.



Годинники, зроблені в Європі, може бути і супербюджетними (на підставі кварцевого механізму), і дуже дорогими(з турбійонами і вражаючим функціоналом). Основне правило при виборі - шукайте, і обов'язково знайдете! Можна орієнтуватися на національні пари виробників. Наприклад, німецькі і австрійські фірми приділяють увагу надійності і довірі між споживачем і творцем. Іспанські і французькі компанії на перше місце ставлять розкіш і дослідження. Українські дизайнери показують прагнення і класичному шику, і до підліткової безпосередності.


33 Element: все зупиниться від захоплення, тільки не час

Бренд 33 Element створений в Литві зовсім нещодавно, в 2010-му. Його товари вже знайшли ревних шанувальників. Секрет - в неординарному і мінімалістичному оформленні, прекрасних декоративних характеристиках продукції. Покупця притягає, у тому числі, символізм в назві компанії: число 33 зустрічається в міфах і легендах різних народів, гарантія на вироби "33 Element" - 33 місяці. Для годинників характерні надійність і точність, їх "нутрощі" робляться в Швейцарії. Вони прекрасно поєднуються з різноманітними аксесуарами і біжутерією.



Bruno Sohnle : гра з формою і з часом

Німецький бренд Бруно Зонле уперше заявив про себе в 1957 році. Він створює, переважно, речі в класичному стилі, доповнені різноманітними родзинками. Продукція Bruno Sohnle підійде для офісних працівників, мандрівників, любителів дружніх посиденьок. Німецька продуманість і перфекціонізм творців вдало поєднуються з точністю швейцарських механізмів. Про популярність і затребуваність говорять мільйони позицій, проданих у світі. Годинники Bruno Sohnle виглядають впізнанно, викликають захват, але позбавлені навіть краплі пафосу.



Calypso: непередбачуваність і різноманітність

Іспанський темперамент прекрасно утілюється в продуктах торгової марки(ТМ) Calypso. Її вироби незвичайні і креативні. У колекціях Каліпсо знайшлося місце переконливій класиці, виразному мінімалізму, динамічному спортивному стилю і темпераментному фешен напряму. Цільова аудиторія - молодь, якій потрібні точність, яскравість і бюджетність. Продукція Calypso дійсно справляє враження і звертає на себе увагу.



Daniel Wellington : вивірена і бездоганна елегантність

Модний будинок Daniel Wellington випускає годинники в класичному стилі з варіаціями, які підійдуть покупцям різного віку і громадського положення. Вироби відносять і до стилю Preppy, який так само вічний у всесвіті моди, як і класика. Після заснування в 2011 р. фірма встигла стати популярною у багатьох країнах із-за простоти і вишуканості продукції. За легендою, ТМ утворилася завдяки тандему англійця і француза, насправді вона є шведською.



Garmin: максимум корисних функцій

Продукцію Garmin складно сплутати з чим-небудь ще. Під торговою маркою випускається спортивні і розумні годинники, замінюючи цілий ряд гаджетів. У них є компаси, синхронізація із смартфоном, GPS, додатки для контролю за здоров'ям. Спочатку виробник робив ставку на модну функцію GPS, що свого часу розбурхала уми. Але після того, як молодь стала прагнути до здорового способу життя, Garmin перенаправив увагу на інші можливості.



Guardo: для людей із смаком і любов'ю до незвичайного

Італійський бренд Guardo тяжіє до класичних рішень, при цьому кожна модель годинника доповнюється якою-небудь дизайнерською родзинкою. Назва компанії переводиться як "погляньте!", і дивитися дійсно є на що. Механізми використовуються японські Miyota, а для корпусів застосовується латунь, аллой, медична сталь. Стильний і неповторний аксесуар за помірною ціною - це про продукцію Гуардо.



Jacques Lemans: якість, що не поступається швейцарській

Незважаючи на молодість, австрійська ТМ Jacques Lemans упевнено почуває себе на європейському ринку. Їх заслуга - в умінні створювати стильні речі, які виглядають поза часом, а за якістю схожі зі швейцарськими. При цьому ціна годинників Жак Леман досить доступна. У арсеналі Jacques Lemans - класичні, керамічні, спортивні, футбольні моделі, і навіть колекція, розроблена актором Кевіном Костнером.



Royal London: прекрасний смак британських дизайнерів

Вважається, що годинник має особливу мову, здатну повідомити багато що про свого власника. Хронометри Royal London створюються для покупців, упевнених в собі і успіху своїх починань. Моделі характеризуються високою якістю, вражаючою різноманітністю, універсальністю і клієнтоорієнтованою ціновою політикою. При цьому вироби Роял Лондон виглядають на зап'ястку дорого і привабливо.



Slava: український прорив на годинному ринку

Торгова марка Slava зареєстрована в 2012 році, при цьому вона вже успішно вийшла на європейський ринок. Товари Слава характеризуються надійністю, використовують механізми Miyota. Вироби виглядають дуже по-різному. Є корпуси з прозорими стінками, що дозволяють розглянути магію точного шестерінчастого механізму. Марка належить до категорії бюджет і супербюджет.



Fashion-бренди: на гребені світової моди

Йти в ногу з часом часто означає йти в ногу з модою. Сюди треба додати ще прагнення до самовираження, яке стало доступне широкій публіці тільки в минулому столітті. А точніше, в другій його половині. Створювати власний стиль і образ - захоплююче, а модні бренди спрощують це завдання. У Європі, Азії і Америці розвивається велика кількість виробників fashion-годинників, готових обдарувати покупців своєю увагою. Дизайнерські годиннички пропонують неймовірний простір для фантазії. Досить раз пірнути в це море ідей, і виринати вже не захочеться.



Diesel: ті, що вражають уяву

Креативність і дослідження творців Diesel не знають меж. У активі торгової марки так багато моделей, що навіть знавець трендів розгубиться. Годинники Дизель створюються для самобутніх осіб, готових швидко приймати рішення. Усі вони об'єднані духом свободи, технологічністю і нетривіальним екстер'єром.



Hugo Boss: неперевершені дизайнерські аксесуари

Хьюго Босс - один з лідерів сучасної моди, у тому числі годинникової. Товари Hugo Boss займають почесне місце на модному п'єдесталі. Вони робляться швейцарською фірмою Movado Luxury Group з використанням висококласних механізмів ЕТА. Моделі характеризуються винятковим дизайном корпусу і браслета, а їх точність і міцність знаходяться на дуже високому рівні.



Le Chic: фешенебельні аксесуари для дамської ручки

Назва ТМ перекладається дуже точно, однозначно і влучно - "шик". Їх вироби прикрашені кристалами, перламутром і перлами, над їх екстер'єром працювали талановиті французькі дизайнери. Вони схожі на шикарні ювелірні прикраси, здатні вдало доповнити і вечірнє вбрання, і діловий ансамбль. Під брендом Le Chic з 1994 р. випускаються переважно жіночі аксесуари. Їх точність забезпечується японськими механізмами Miyota.



Moschino: краса, майстерність і сумлінність

Бренд Moschino - модний агресор, який упевнено заявляє про себе в усіх сферах, де він є присутнім. Його секрет - не в напористості, а, навпаки, в щирості і переконанні, що хороші речі можуть бути бюджетними. Хронометри Москіно розбивають серця модників своєю незвичністю і життєрадісністю. У них неповторно все: циферблати з сердечками, ремінці у вигляді шийних хусток і багато інших деталей, що перетворюють річ на витвір мистецтва.



Romanson: тепла, лампова елегантність

Бренд Romanson є південнокорейським, а по популярності - одним з найпопулярніших у світі. Вироби Романсон поєднують прекрасну вартість з оригінальними дизайнерським рішеннями і високою якістю. Вони є справжнім втіленням мрії про розкішний годинник. Щорічно у світі продається більше мільйона продуктів компанії, причому велика частина - на конкурентних ринках.



Ziz: незабутньо і в саме серце

Годиннички Ziz створюються для молодіжної і підліткової аудиторії. Кожна з моделей відрізняється характерним і небанальним дизайном, покликаним підкреслити індивідуальність власника. Вони сподобаються покупцям, яким потрібні речі "не як у усіх". Асортимент Ziz дійсно вражає, а вартість робить ці милі штуки доступними для усіх. Наручні ходики Зіз створюються українським дизайнером з 2008 р.



Американські бренди: абсолютна свобода самовираження

Американську моду складно класифікувати і укласти в які-небудь рамки. Годинники, які створюються модельєрами із США, дуже різноманітні на вигляд та ідеї, які намагаються піднести виробники.



DKNY: заворожлива краса

DKNY - знаковий бренд, відомий більшості сучасних людей, які уміють читати. А годинники Donna Karan New York - ознака статусу і бездоганного смаку. Кожна дрібниця і деталь в продукції DKNY вивірена, в екстер'єрі немає нічого зайвого і відволікаючого. Тільки вишуканий мінімалізм, тільки заворожлива краса.



Fossil: стиль, брутальність та елегантність

Кожен продукт від американської марки Fossil - це виклик. Над їх оформленням працює ціла команда дизайнерів, адже впізнанна зовнішність Fossil - їх візитна картка. Творці цілком усвідомлено зробили ставку не на функціональність, а на дизайн, і не помилилися: бренд дуже швидко став популярним. Відповідну модель знайдуть для себе любителі витонченої елегантності, брутального спортивного стилю і інших напрямів.



Guess: завжди на стилі

Окрім ставки на дизайн, розробники модних товарів Guess приділяють значну увагу якості і надійності. Над створенням Guess працюють модельєри з бездоганним чуттям, ці годинники дуже тонко і точно передають тренди - причому, в такій формі, яка виглядатиме респектабельно навіть через десяток років. Творці точно уловлюють тенденції сучасної моди, свого часу продукцію виробника рекламували супермоделі. Компанія належить до елітної когорти, що має дозвіл на використання кристалів Swarovski Components.



Timex: півтора століття якості

Витончені циферблати Timex, поміщені в грубі корпуси, нагадують карту зоряного неба крізь окуляр телескопа. Бренд існує більше півтора століть, і весь цей час не втомлюється дивувати. Він міняється разом з поколіннями американців, трансформуючись під дійсність і впроваджуючи нові технології. У кінці 50-х кожен третій житель США носив Timex, які мають приголомшливу надійність. Зараз є моделі, оснащені телефонною книгою, сумісні з i-Pod, багатьма функціями для активної людини.



Nautica: для активного відпочинку

Вироби Nautica відносяться до спортивних, вони створюються для активного відпочинку на воді: яхтинга, веслування, занурень. Вони не просто відмінно виглядають, але і забезпечують бездоганну видимість. Цифри на годинниках Nautica можна розглянути під час туману і смогу, при мокрому циферблаті і в темній ночі. Оформлення нагадує про шумлячі хвилі, безкрайні океанічні простори і заходи сонця над морем. Цими виробами можна не лише милуватися, їм можна довіряти. Використовуються швейцарські і японські механізми, є функції, корисні для яхтинга і інших видів спорту.



Tommy Hilfiger: стильний аксесуар

У годинників Tommy Hilfiger немає якої-небудь певної концепції: вони йдуть за покупцем, його мріями і побажаннями. Годинники від нью-йоркського дизайнера - в першу чергу, аксесуари, і тільки після цього прилади для виміру часу. Вони допоможуть справити враження, блискуче виглядатимуть з одягом цього або іншого модельєра. Попри те, що годинне виробництво від Томмі Хилфигера з'явилося всього пару десятиліть назад, у нього мільйони прихильників.



Michael Kors: для справжніх модників

Аксесуари під брендом Michael Kors - одні з найбажаніших для сучасних шопоголіків. Речі від Майкла Корса розраховані на покупців з вищого суспільства, покликані продемонструвати смак і бездоганне модне чуття. У моделях годинників розкіш поєднується з простотою, а європейські традиції - з нью-йоркським перфекціонізмом.




Як не потонути в морі гідних годинних брендів?

Світ годинників занадто багатогранний і цікавий, щоб відповідну модель можна було вибрати відразу. Що вважати за краще - швейцарську точність, яку пропонує ешелон елітних брендів з історією? Японський футуризм і прагнення азіатських виробників до інновацій? Американську пристрасть бігти в обійми життя, яке дуже точно передається в годинниках марок із США? Якщо ви знайдете однозначну відповідь, напишіть нам. Тому що ми його шукаємо вже багато років, порівнюючи шикарні, якісні і довговічні моделі.



Для себе ми знайшли компромісний варіант. У кожної людини є декілька іпостасей і ролей в цьому житті, і при виборі годинника треба зробити акцент на одну з них. Якщо ви збираєтеся дарувати годинник подрузі, подумайте, кому вони призначаються: гламурній прихильниці сумок Prada, молодій бізнес-вумен, любительці скелелазіння або авторові наукових статей? Те ж стосується друга, родича або колеги. Усе це може характеризувати одну людину, але при виборі годинника доведеться зупинитися на чомусь одному.

Багато наших клієнтів користується одночасно декількома моделями годинників: одними - для спорту, іншими - для офісного життя, третіми - для відпочинку і тусовок. Вважаємо підхід оптимальним. Саме він дозволить відчути на собі особливості різних виробників. А їх обов'язково треба пробувати. Адже при усій ідеальності брендів немає ідеального годинника на усі випадки життя.

Опубликовано 21.03.2018