Bulova & Bulova Accutron

Американський мотив швейцарської якості

Легко було дарувати подарунки в ті далекі часи, коли був дефіцит товару, і ніде нічого не можна було знайти. Зараз цей милий обов'язок переростає у велику проблему. Хоча і тут ясно, що найкращий подарунок у будь-які часи залишалися і залишаються годинники!

Але які? Для сучасного покоління відповідь проста «Bulova». Це єдина марка, яка пронесла свій імідж крізь багато десятиліть, жодного разу не змінивши, ні собі, ні своїм шанувальникам.


Розквіт годинникового мистецтва

На сьогоднішній момент даний бренд більш відомий як виробник наручних годинників, але в далекому 1875 було зовсім не так. Молодий, але амбітний Джозеф Булова переїжджає з Богемії в Америку. Нове і перспективне місто Нью-Йорк дає молодій людині натхнення, і через деякий час на вулиці Мейден Лейн відкривається невеличкий ювелірний магазинчик. Але ні сам Джозеф, ні його рідні, навіть не здогадувалися, що через кілька років прославився на всю Америку, а через кілька десятиліть, його прізвище буде носити одна з найпопулярніших годинних марок.


Ювелірна справа дає необхідний дохід, але молодому майстру треба рости і розвиватися, захопивша світ годинна популярність підштовхує Булова на створення нових шедеврів. Так в 1911 році з'являються настінні, настільні та кишенькові годинники. Всі моделі виконані витончено і зі смаком, такий імідж завойовує публіку. У Першу Світову Війну годинники, які іменуються вже як Bulovа, переміщаються з кишень на руки військових. Не підозрюючи того, ветерани володарі годинників цієї марки, стають першовідкривачами нової моди. У жорсткому світі конкуренції треба вміти знаходити підхід до кожного, і треба вміти кожного здивувати. Магазинчик вже переростає в маленький завод, на якому є в наявності все необхідне для випуску годинників, і присутня своя особиста ювелірна майстерня. Це вражаюче об'єднання під одним дахом приносить свої плоди. У 1919 році на ринок надходить перша колекція ювелірних чоловічих годинників, слідом майстер радує дівчат і дам жіночими годинками. У цьому ж році випускають першу лінію годинників з діамантами.


За довгу та цікаву історію фірми, вони ні на хвилину не переставали радувати і дивувати людей. Адже їм першим належить комерційна реклама по радіо, яке 1926 року на всю країну транслювало час - «По годиннику BULОVА 12:00 годин», що призвело до випуску в 1928 році годинників-радіо. Обличчям компанії стає всіма шановний пілот і полковник Чарльз А. Ліндберг, який скоїв в 1927 році перший безпосадочний переліт через Атлантичний Океан. 1931 став роком проведення першої рекламної компанії в годинному бізнесі, з бюджетом в один мільйон доларів - що було не чувано на ті часи. За часів Великої Депресії, компанія пропонувала купити годинник в розстрочку, що в свою чергу дозволило залучити більше покупців, і залишатися першими на ринку.


1935 стає роком кончини «батька» Джозефа Булова, його місце займає син Арде, і втілює в життя мрію батька - відкриває школу годинної майстерності, називаючи її його ім'ям.

Щоб розвинути маркетингову та рекламну компанію Bulova вкладає багато енергії, це все для подальшого розвитку майбутніх продажів і популярності. Реклама на телебаченні з'явилася на початку 40-х років - перед матчем бейсбольних команд Бруклін-Доджерс. Вона являла собою розміщенний на карті США годинник з гаслом «Америка живе по годиннику Bulova».


Друга Світова Війна змушує перекваліфікувати завод для випуску військової техніки, але виробництво годинників не зупиняється. Компанія забезпечує американський уряд спеціально розробленими годинниками і авіаційними приладами. Але закінчилася війна, і життя почало налагоджуватися, але не для тих, хто вийшов з бойовим пораненням, вона для них залишилася назавжди. Тут Арде Булова приймає рішення взяти безкоштовно ветеранів у свою годинну школу, а після випуску ручається забезпечити кожного майстра робочим місцем.



Школа мала спонсорство тільки з Фонду Bulova, ніяке стороннє фінансування не проводилося, ні з боку влади, ні з якоїсь іншої сторони. Але мало того, що школа взяла на себе навчання людей з обмеженими можливостями, вона ще надавала медичні послуги, що на той момент було дивно і шановано. Не з корисливих цілей, але Bulova прославилася, і стала відома не тільки через якісні годинники, а й з-за своєї благодійності.

Нова ера

Нова ера дала нове життя першим електронним годинникам під назвою Accutron. У 1950 році завдяки старанням швейцарця Макса Хетцелем і американця Ві-Оу Беннета світ побачив найточніший механізм - похибка ходу ± 2 секунди на день. Це диво техніки за останні 300 років стає проривом в технології виготовлення приладів вимірювання часу. Механізм приводиться в дію не як зазвичай маятником, а осцилятором, який має вигляд невеликого камертона довжиною всього 25 мм. Через це годинники мають всього 12 деталей, що рухаються. Частота камертона в 360 герц була для годинного осцилятора того часу дуже високою. Сталість частоти підтримувалоася електронною схемою з вбудованими в обидві консолі камертона постійними магнітами. Точність таких годинників перевищила всі мислимі стандарти.


Новий механізм не міг не зацікавити таку авторитетну організацію, як НАСА. І в 1960 році вони звертаються з проханням про впровадження Аккутрона в комп'ютери, які виробляються для Програми Космічних досліджень. Результат призводить до того, що Bulova Accutron стає невід'ємною частиною космічних технологій. Протягом майже двох десятиліть ці наручні годинники залишалися найточнішими на Землі і в Космосі. У 1969 році таймер Аккутрон побував у Морі Спокою на Місяці, встановили його туди перші місячні люди Ніл Армстронг і Базз Олдрін, для контролю передачі даних і важливої інформації.


Розширення світових кордонів

Зовсім недавно в 2002 році американський бренд Bulova стає відомим і в Європі. Прийшовши на ринок з новими технологіями і яскравим незвичайним дизайном, компанія завойовує натовп шанувальників. І керівництво приймає рішення перенести штаб-квартиру з Нью-Йорка в Фрібург, Швейцарія.


На сьогоднішній день марка відома кожному другому, вона прославилася вже на весь світ, виготовляючи не тільки наручні, але і настінні, настільні, камінні годинники. Фірма Bulova відрізняється від інших завдяки прагненням до розкоші, умінням створювати дорогоцінні годинники, які втілюють найкращі тенденції сучасної моди. У 5 основних колекціях (Sport Dress, Sport, Fashion, Classic, Special) зібраний зухвалий американський дух і класичний європейський стиль. Bulova приваблює тим, що одна модель об'єднує в собі дві зовсім різні культури, і таке об'єднання пройшлося по душі багатьом людям. Маючи швейцарський механізм ETA або Valjoux 7750, марка стала лідером продажів, обігнавши багато годинних брендів.

Марка Accutron, яка входить до складу компанії, розроблена в Америці, на даний момент має швейцарську збірку. Кожна модель поєднує екстраординарний стиль із сучасними розробками. З появою Accutron світ розділився на механічні та електронні годинники. Право вибору залишається за вами. Але будьте впевнені, щоб ви не вибрали, в руках у вас годинна марка, що пройшла роки технологічних розробок. Кожна модель є протиударною і антимагнітною, крім того вони оснащені Dura-Crystal - годинники не змінюють форму і є стійкими до пошкоджень. Тому моделі цього американського бренду не лише прилад, який вказує час, але і витончене виріб, яким хочеться знову і знову милуватися.

Новий поворот

Класичні моделі, звичайно ж, добре, але є й люди яких не захоплюють костюми і ділові переговори, а властива їм свобода. Ось саме для таких людей недавно на ринку з'явилися годинники з емблемою Harley-Davidson. Незвичайне забарвлення, ексцентричний дизайн, і звичайно ж точний механізм виділить вас серед оточуючих, і дасть вам свободу рівну свободі байка, який мчить по дорозі.


Новітні технічні досягнення

Одними з останніх досягнень можна назвати, технологію Precisionist, яка використовується в японській колекції Bulova. За її допомогою кварцові годинники мають плаваючу секундну стрілку і хід дуже схожий на такий, як у механічних моделей. Також варто згадати про унікальний ретроградний хронограф, який має точність 1/1000 секунди і режим роботи до 12 годин. Якщо згадувати про точність, то не зайвим буде сказати, що годинники цього бренду володіють похибкою плюс-мінус 10 секунд на рік. Водонепроникність в актуальному модельному ряді досягає 300 метрів, що є дуже високим показником. Жіночі годинники Bulova часто прикрашені діамантами, які встановлені вручну.


А в марці Bulova Accutron реалізована унікальна технологія Calibrator EFAS, вона дозволяє власникові хронометра контролювати точність механічних годинників завдяки спеціальному ключу, таким чином можна досягти точності 99,99%. Це реалізовано вперше в наручних аксесуарах і вже отримало перші позитивні відгуки.


Незалежно від того, на яку марку впаде ваш вибір, перед покупкою обов'язково ознайомтеся з особливостями вашого майбутнього аксесуара.

Опубликовано 12.08.2013


(044) 361-37-43
(067) 706-33-63
(066) 179-44-49
(063) 208-88-94
Зворотний дзвінок
Пн-Пт 10:00-19:00
Сб-Нд Вихідні