Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Історія годинників Casio

Casio – культурний феномен годинникового світу

Casio – один з провідних японських і світових виробників кварцових годинників. Робить акцент, переважно, на аксесуарах для спорту та інших видів активного проведення часу. Суббренд виробникаG-Shock – еталон міцності, надійності та витривалості. Компанія займається розробкою і впровадженням нововведень, не в останню чергу завдяки цьому і стала відомою. Крім спортивних, випускає туристичні, офісні і навіть фешн-варіанти годинників. Кожна з різновидів виробляється під своїм суббрендом.



Офіційно торгова марка функціонує з 1946 року, знаменита вона не тільки годинниками. Перший наручний годинник був випущений в 1974 році. Але ще майже 30 років тому виробника вважали «зухвалим самозванцем» в світі годинникового мистецтва. Тільки після презентації G–Shock в 1983 році компанії вдалося довести, що вона в цьому бізнесі всерйоз і надовго. Годинники з гумовими захисними елементами почали розкуповувати в Японії, а потім в США



Історія бренду

Історія легендарного японського бренду Casio побудована на створенні оригінальних революційних виробів. Передові технології та якісне виконання визначило успіх цієї марки. Тадао Касіо, творець знаменитої компанії, вибудовував свій шлях до світового лідерства виключно наполегливою працею і бажанням зробити щось корисне. Це стало відмінним двигуном для пошуку нових розробок і вивчення потреб людини.



Жартома чи всерйоз пишуть, що видатних годинників могло б ніколи не бути, якби не великий землетрус в регіоні Канто в 1923 році. Саме після нього дядько Тадао Касіо (хлопчикові на той момент було 6 років) запросив його сім'ю переїхати в Токіо, коли місто відбудовувався після руйнувань.

Після кількох років наполегливої роботи і навчання пан Касіо зважився на відкриття власного підприємства. Це сталося в 1942 році, в самий розпал Другої світової війни. Майстерність у нього вже була, і робота розпочалася з одного токарного верстата, купленого практично за безцінь. Перший офіс, поєднаний з виробництвом - сарай у дворі власного будинку. Блискучі перспективи ще далеко попереду, а в доступному для огляду майбутньому - цілеспрямована багаторічна робота.



Початкова назва організації – Kashio Seisakujo, в 1957 році вона була перейменована в Casio Computer Co., Ltd. Спочатку фірма займалася виробництвом обчислювальних і лічильних машин, принтерів, телевізорів, синтезаторів. Були створені перші мікрочіпи, здатні зберігати велику кількість інформації. Завдяки цій інновації виробник не тільки впевнено десятиліттями витримує жорстоку конкуренцію, але і є законодавцем мод у цій галузі. Успіх закріпився розробкою годинників.



Постійний випуск новинок з різними функціями дозволяє марці впевнено лідирувати досі. Однак сказати, що все давалося легко, не можна. З 1974-го компанія постійно експериментувала і «промацували» годинниковий ринок. Але особливих результатів не вдавалося досягти аж до 1983-го. У цьому році з'явилися G-Shock, які припали до душі молоді США. Особливо тим, хто захоплювався спортом або туризмом.



Багатофункціональні, зручні, надійні, стильні і, головне, протиударні и водозахищені – ці годинники були оцінені по достоїнству. Мода на них з північноамериканського континенту швидко перекинулася і в інші куточки нашої планети.



З цього часу бренд став воістину світовим. Негативною стороною популярності була поява дешевих підробок, які значно поступалися за якістю, але вигравали по ціні. Однак команда інженерів по-своєму вирішила цю проблему. У відповідь вони стали розробляти все нові і нові ускладнені, які позбавили можливості виготовлення підробок. Серед них - перший наручний годинник з MP3-програвачем, вмонтованою системою визначення локації GPS і, звичайно, більш традиційні розробки з компасом і висотоміром. Сюди входять годинник на сонячних елементах живлення і жіноча протиударна серія.





Важливі етапи в історії годинникового бренду:

РікДосягнення
1946Фірма заснована інженером-технологом Тадао Касіо і трьома його братами
1957Презентовано і продається перший в історії компактний і на 100% електронний калькулятор. Пізніше його принцип дії стане основою для розробки кварцових годинників
1974Реліз Casiotron, першого наручного годинника з вічним календарем
1976Вихід годинника з мікрокалькулятором Den-Kuro (CQ-1)
1982Випуск аналогового годинника
1983Вихід на ринок суббренда G–Shock, який створювався під керівництвом Кікуо Ібе. Завдяки йому фірму почали сприймати всерйоз. З часом Джі-шоки стали використовуватися в обмундируванні американських «морських котиків». При їх розробці дотримувалися правила трьох десяток: виріб повинен витримати падіння з 10 м, занурення на глибину з тиском 10 бар, пропрацювати без заміни батареї 10 років
1984Надходження до продажу годинників, які давали можливість записувати і зберігати в пам'яті телефонні номери
1985Випуск Casio Pela з товщиною корпуса всього 3,9 мм і рекордною вагою 12 г
1989На ринку з'являється BM-100WJ – годинник з датчиками, які передбачають погоду
1992У торгових точках починає продаватися модель BP-100 з тонометром
1994З'явилися початкові варіанти суббренда Baby-G для жінок та підлітків
1995Випуск годинників з радіоуправлінням FKT-100L
1998У покупців з'явилася можливість придбати модель PC-UNITE, яка під'єднується до ПК
1999Вихід SATELLITE NAVI, перших в історії з навігацією GPS
2000У продажу з'явилися Wrist Audio Player (WMP-1V) з mp3 програвачем, а через кілька місяців - WQV-1 з цифровою камерою
2001Вихід WVA-300, годинника на радіокеруванні з сонячним акумулятором
2002З'явилася The G, найбільш досконала модель G–Shock
2015Запуск Edifice EQB-510, які синхронізуються з iPhone через Bluetooth 4.0

Стилістичні особливості

Девіз торгової марки звучить як «Якщо це не є чимось абсолютно оригінальним, то це не Касіо». І він повністю виправдовується. Дизайн аксесуарів пізнаваний, а їх стилістика підпорядковується функціональності. Геніальні технічні і маркетингові рішення зміцнили лідерство Casio в світі годинників для активних людей. На сьогоднішній день Касіо може похвалитися широкою лінійкою продуктів, яка здатна задовольнити будь-який запит.



Самі стилістично впізнані продукти виробника належать до чоловічої лінійки G-Shock. Це масивні, але легкі вироби, надійно захищені від ударів за допомогою бамперів і інших хитрощів. Вони виглядають зухвало і переконливо, але лише для того, щоб вижити в процесі екстремальних подорожей та інших занять. Жіноча серія Baby-G також виглядає досить потужно.



Однак на цих особливостях життя не закінчується. У бренда є варіанти не тільки спортивні і туристичні, але навіть класичні та універсальні.


Популярні колекції

Фірма випускає безліч колекцій, або суббрендів. У кожного з них - своя філософія і спрямованість. Такого багатства вибору на сьогодні не може надати жоден виробник, крім Casio. А, враховуючи доступність і якість продуктів, він по праву заслужив провідне місце в світовому рейтингу годинникових корпорацій.



G-Shock – невбивані годинники з високими протиударними властивостями для активних людей. Джі-шоки виробляються в рамках знаменитого на весь світ суббренда, на них намагаються рівнятися багато інших виробників. Колекція сповнена різноманітними аксесуарами в різних кольорових гамах. Її основа - як нові розробки з оригінальними дизайном і функціональними рішеннями, так і старі вдосконалені хіти продажів. Незмінним лише є властивості високої ударостійкості і водонепроникності. Особливу популярність «шоки» мають, як і колись, серед молоді. Компанія постійно наголошує на урбаністичність культури у дусі вулиць, стаючи ближче до своїх шанувальників



Edifice – один з найпопулярніших суббрендів з великим асортиментом і універсальним дизайном. Під назвою Edifice з 2006 року випускаються годинники на всі випадки життя. Можна знайти як варіанти з невеликою кількістю можливостей, так і багатофункціональні гаджети з високими показниками водонепроникності. Останнім часом також популярні спільні випуски, присвячені важливим подіям або напрямкам, наприклад Edifice Red Bull Racing. Спортивні та класичні, з різним типом індикації - в будь-якому випадку, вони виділяються своїм дизайнерським рішенням.



ProTrek – мультифункціональні розробки, орієнтовані на любителів подорожей і походів. Для них характерна наявність трьох сенсорів: барометра, термометра і компаса, до того ж, у кожній моделі є висотомір. ProTrek мають корисні для туристів функції і, по суті, можуть гордо називатися міні-комп'ютерами. Їх ціна вище середньої, але повірте, вони варті того.



Baby-G – жіночі годинники, сестри Джі-шоків. Мають ті ж властивості і характеристики, що й G-Shock, але в своєму зовнішньому вигляді орієнтовані на прекрасну стать. Створювалися для дівчат, небайдужих до екстриму, спорту та активного відпочинку.



Sheen – серія, що включає елегантні та стильні жіночі аксесуари з прикрасами. У них унікальний дизайн поєднується з відмінною якістю.



Casio Collection – одна з найбільших серій торгової марки. У неї входять недорогі кварцові вироби найрізноманітнішого дизайну з базовим набором можливостей. Серед них - і стрілочні, і електронні варіанти. Якщо покупцеві потрібен бюджетний, але надійний і довговічний годинник легендарного бренду, варто звернути увагу на вироби саме з цією назвою.



Standard Analogue – велика серія класичних годинників для чоловіків і жінок. Розрахована, в основному, на офісний персонал. Характерні особливості - аналогова індикація часу і бюджетна вартість.



Beside – класична колекція, що руйнує стереотипи про Касіо як про спортивний бренд. Вона припаде до душі цінителям суворої витриманості і елегантності. Класика часто виглядає консервативно, але, завдяки старанням дизайнерів, цього не можна сказати про вироби Beside.



Data Bank – суббренд, що включає вироби оригінального функціоналу та зовнішнього вигляду. Вони звертають на себе увагу в будь-якій ситуації. Але головне, такі годинники можна використовувати в якості органайзера. У них є функції, які стануть в нагоді діловій людині, яка живе в швидкому темпі: це калькулятор, конвертер валют і записна книжка. Для введення даних часто є клавіатура. При всій корисності продукція Data Bank недорого коштує.



Lineage – титанові годинники. Повністю виготовлені з цього легкого і абсолютно нешкідливого металу, стануть прекрасним подарунком для шанувальників стриманого стилю.



Phys – відмінно підійдуть людям, для яких спорт - не просто легка пробіжка з ранку. Спеціальні моделі допоможуть відслідковувати різні параметри роботи організму, що дозволить правильно вибирати темп занять.



Sea Pathfinder – ідеальні аксесуари для любителів морських і підводних видів спорту. Особливо припадуть до душі дайверам, також сподобаються серфінгістам. Мають вбудований глибиномір, відстежують припливи і відливи.





Standard Combination – вміють відображати час відразу в двох форматах: аналоговому (стрілками) і електронному (на дисплеї цифрами). Деякі варіанти живляться від сонячної батареї, деякі забезпечуються батарейкою з 10-річним терміном служби.



Standard Digital – повністюелектронна колекція, у всіх моделях час відображається цифрами на електронному дисплеї. У ній можна знайти ретро-варіанти, свого часу багато років розбурхували публіку.



Wave Ceptor – вироби характеризуються високою точністю і вміють проходити звіряння за допомогою радіохвиль. Це досить нечисленна колекція. В середньому, доповнюється одним найменуванням на рік.



Casio Oceanus – дуже сучасна та інноваційна преміум-лінійка, яка практично не зустрічається у продажу в Україні. Моделі нескромно називають «аналоговим годинником 21 століття».



Нестандартні функції

Японська компанія здобула популярність, поміщаючи в компактні корпуси найрізноманітніші доповнення: калькулятори, таймери, компаси, глибиноміри, плеєри і багато іншого. В її арсеналі є вироби з мінімальним набором можливостей (час, дата, календар) за невисоку ціну. Є й дорожчі варіанти, багаті за функціоналом. У них зустрічаються такі можливості:

  • світлодіодне підсвічування використовується дуже часто, електролюмінісцентне - рідше;
  • хронограф, таймер зворотного відліку;
  • крокомір;
  • корекція точного часу за GMT;
  • «Набір туриста» - термометр, компас, барометр;
  • автоматичний календар;
  • функція світового часу.

Технології

Завдяки наполегливій праці і прагненню до інновацій торгова марка стала одним з лідерів в світі високих технологій. Саме через свої технології вона вже близько 30 років йде на крок попереду багатьох інших брендів. Інженери виробника весь час винаходили щось, що до них здавалося абсолютно неймовірним. Наприклад, міцні годинники, електронний дисплей, формат ана-діджи (одночасно стрілки і цифри на електронному дисплеї), показники місячних фаз, калькулятор на руці.



Крім солідного набору таких інноваційних, на свій час рішень, у компанії є запатентовані технології. Вони використовуються в багатьох аксесуарах, доступних до покупки. Серед них:

  • Casio Tough Solar – робота акумулятора від сонячного світла.
  • MultiBand6, MultiBand5, Wave Ceptor – синхронізація часу за сигналом з радіовеж.
  • Smart Access – «Розумна» заводна голівка, що дозволяє швидко налаштовувати різні функції.
  • Tough Movement – можливість коригування стрілок в дорогих годинниках з радіосінхронізаціей, сонячною батареєю і ударостійким корпусом.
  • Triple G Resist – вдосконалений різновид G-Shock, коли ударостійкість корпусу створюється зі сталі або титану.
  • Triple Sensor – потрійний датчик (барометр / термометр, компас, висотомір).
  • Multi Mission Drive – технологія, при якій в стрілочних годинниках кожен з індикаторів управляється автономно, своїм механізмом.

Досягнення і нагороди

Внесок розробників бренду в історію годинників складно переоцінити. Вони ввели в побут вічний календар, GPS, GMT, втілили ідею налаштування за радіосигналом, придумали годинник з калькулятором та іншими пристроями. Вони розробили невбивані Джі-шоки і не збираються припиняти.



Не дивно, що у компанії багато нагород, перерахувати які складно. Наприклад, AWG-500J-1AJF в 2008 році отримали премію за дизайн (до речі, це єдине подібне досягнення у Джі-шоків). А смарт-годинник WSD-F30 PRO Trek завоювали 8 нагород на виставці IFA-2018.





Посли бренду

З літа 2010 року обличчям Касіо є американська співачка Kesha. У колаборації з нею випущені моделі BGA200KS-1E Baby-G (Cheetah printed black Kesha watch), BGA-160KS-7BJR Christmas gift watches.



У Касіо має досить багато рекламних представників в різних країнах, всі вони - яскраві та активні люди. Наприклад:

  • G-Shock представляють Eminem (він особливо любить білосніжні моделі), японський сноубордист Кадзухиро Кокубо і американський Луї Віто, репери Skepta і T-Pain. Українська посланниця - співачка і блогер Надія Дорофеєва.
  • ProTrek представляють альпіністи Штефан Зігріст і Едурне Пасабан.
  • Baby-G – американська серфінгістка Erica Hosseini.
  • Sheen – італійська актриса Елізабета Каналіс.


У Каньє Уеста в колекції є кілька різнокольорових моделей Джі-шоків, в них репер любить з'являтися на публіці. Яскравими G-Shock володіє й співак Кріс Браун, в них же часто приходить на фотосесії кумир молоді Джастін Бібер.



Особливі моделі

В історії торгової марки є безліч визначних розробок, які стали культовими. Наприклад, вразили публіку вже згадані Casiotron, МР-3 (з аудіопрогравачем), BP-100, WQV-1 (з чорно-білою фотокамерою), G-Shock DW-5000C (перша серійна модель з Джі-шоків). Свого часу сенсацію справили перший годинник з системою GPS-позиціонування SATELLITE NAVI. Фактично щороку випускався аксесуар з якоюсь інноваційною функцією.



Окремо варто відзначити спільні релізи з іншими компаніями, присвячені важливим подіям або напрямками, і спеціальні релізи. Серед них:

  • G-300, розробка для мотоциклістів в рамках колаборації з Kawasaki.


  • G-9000 Mudman – модель, створена в співдружності з командою Team Land Cruiser. Вона покликана відзначити перемогу команди в ралі Париж-Дакар в 2007 і раніших роках.


  • Лімітка Dawn Black Mudman G-9025A-1JF, присвячена 25-річчю Джі-шоків. Випускалася в подарунковій коробці.


  • Лімітована серія Edifice Red Bull Racing з незвичайним динамічним дизайном.


  • Окремо варто сказати про реліз Prayer Compass , який продавався тільки в мусульманських країнах. Це CPW-500H-9AV і інші різновиди. Він дозволяє подивитися дату по Хіджре, повідомляє про час намазів і має компас, щоб знаходити напрямок Кібли.


  • Glacier Gold – ретромоделі, випущені до 35-річчя компанії. Завдяки незвичайному дизайну за лімітками полюють баєри.


Коротка інформація про матеріали годинників

Навіть в серіях, в яких більш важливий зовнішній вигляд, ніж функціональність і міцність, інженери Касіо використовують висококласні матеріали. Наприклад, в класичних і досить бюджетних виробах Beside застосовуються і мінеральні, і сапфірові стекла. Останні не завжди зустрічаються навіть у виробників більш високого рангу, на них часто намагаються заощадити.



Поширені матеріали:

  • для корпусу - сталь нержавіюча, технологічні полімери, титан, латунь;
  • ремені/браслети - сталь, титан, полімер, тканина НАТО, шкіра;
  • покриття - іонне або паладієве напилення;
  • стекла – мінеральні, сапфірові, пластикові;
  • механізми - кварцові японські Casio, а також Miyota і TMI.

З іншого боку, дизайнери бренду не страждають снобізмом з приводу сировини. Вони орієнтуються на доцільність і не вважають за сором використовувати недорогі матеріали для практичних колекцій. Наприклад, в серії Data Bank застосовуються, переважно, полімер і сталь, а стекла робляться пластиковими. У пластиці немає нічого поганого, якщо в годиннику з таким склом не планується сплавлятися по гірських річках або займатися маунтібайкінгом.


Відеоматеріали

Відео краш тестів з джішоком - вібрація, падіння з великої висоти, як вони витримують тиск в 200 Бар, випробування електрошоком, заморозка годин в лід, випробування постійними ударами в «обличчя» годинника, удари молотом і тд:



Відео про Edifice Red Bull Racing



Відео про ProTrek смарт-годинник:



Про Треки з технологією Smart Access:



Відео про Baby-G (модель BGA-180):



Відео про годинник Casio Sheen:



Відео про годинник Casio Oceanus:



Відео про Tough Movement в годиннику Едіфайс:



Відео про Triple Sensor:



Відео про зйомки реклами з Надією Дорофєєвою в джі-шоках:



Офіційні ресурси: