Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Casio випускає колаборацію з японським фешн-брендом BlackEyePatch

У рамках суббренду G-Shock японська корпорація Casio співпрацюватиме з брендом модного одягу BlackEyePatch. Останній створює молодіжний одяг в спортивному стилі. Назва годинникової моделі – G-Shock GA-900BEP-8AJR. Вона вийде у вересні 2021. Ціна в Японії складе 24,2 тис. ієн, в США - біля $190. Очікується, що новинка також з'явиться у продажу в Європі.



Основний колір в дизайні моделі - сірий з бежевими і яскраво-помаранчевими вставками. Дизайнери з BlackEyePatch зізнаються, що узяли ці кольори з робочого одягу. Ремінців, очевидно, буде два: сірий гумовий і тканинний. На задній кришці, циферблату і на ремені розмістяться логотипи модного бренду. Великі написи і літерні позначення на аксесуарах - один з хітів цього року. Їх розміщують на сумках, плечових ременях, а тепер навіть на годиннику.



В цілому дизайн моделі можна назвати індустріальним. Дістанеться вона не всім, оскільки це лімітка. З функцій будуть присутніми світовий час, секундомір, таймер зворотного відліку на 60 хвилин, 5 будильників і світлодіодне підсвічування. Батарея - не сонячна, а звичайна, але розрахована на 7 років роботи. Це набагато довше, ніж у більшості виробів G-Shock.



Касіо раніше вже співпрацювали з BlackEyePatch. Дизайнери розробляли упаковку для декількох годинникових серій, присвячених японській культурі. Наприклад, Nishikigoi Koi, яка була присвячена різноколірним японським коропам коі.

Опубликовано 08.09.2021