Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Історія годинників Certina

Certina (є три допустимих варіанти перекладу: Цертіна, Чертіна і Сертіна) - швейцарський годинниковий бренд з майже півторастолітньою історією. Домігся успіху завдяки точності і надійності своїх виробів. Під час Другої світової війни постачав армії союзників, співпрацює з автогонщиками. Компанія пропонує класичні і модерні годинники шанувальникам активного способу життя і екстремального спорту. Є лідером в сфері створення спортивних годинників и хронографів.



Certina: коли якість стає ідеалом

Сертіна починала діяльність як невелика сімейна фірма. Її заснували в 1888 році брати Адольф і Альфред Курт. Відбувалося це в швейцарському містечку Грехен. У перші роки міні-фабрика Grana (найменування походить від імені міста) розташовувалася в тому ж будинку, де жили її засновники. А виробляла механізми і деталі до них для використання іншими годинникарями.



Згодом брати вирішили йти вперед і розробляти власну готову продукцію. Так в 1906-му побачила світ перша модель компанії - Grana. Призначалася вона, як і наступні розробки, переважно для жінок. Аксесуар носився на ремінці на зап'ясті, тоді подібний годинник був прерогативою жінок. Чоловіки ж почали всерйоз сприйматинаручні годинники тільки після Першої світової війни.



Через 12 років міні-фабрика була перетворена в мануфактуру повного циклу. Вона випускала і механізми, і корпуси, потім все це збирала і відправляла в продаж. У 1938-му виробник налічував вже 250 співробітників. На честь 50-річчя він і отримав нове ім'я Certina. У перекладі з латинської мови, яка в ті часи значно більше користувався повагою, це означає «впевнений, надійний». Перетворення торкнулися не тільки назви. Сертіна отримала новий імідж і кинулася за межі Швейцарії підкорювати Європу.



Через рік почалася Друга світова війна. Завдяки якості виробів виробнику вдалося роздобути військові замовлення. Компанія стала постачальником екіпіровки для військ союзників. Вона успішно розвивалася і після завершення військових дій. У 1949-му стало зрозуміло, що продажі під брендом Certina ростуть, а під більш ранньою назвою Grana - падають. Було вирішено відмовитися від випуску моделей з логотипом Грана. Це було нелегке рішення, адже успішно виробник випускав Grana більш ніж 40 років, і публіка до них звикла.



Однак зупинятися на тому, що є - не в правилах фірми. Через 10 років, в 1959-му, на суд покупців представили нову концепцію DS (Double Security, або «подвійна надійність»). Це дозволило Сертіні стати одним з лідерів продажів. Раніше годинники були здатні витримати падіння з висоти 1,8-2,2 м, що саме по собі чимало в порівнянні з виробами вікової давнини. Інженерам Certina вдалося довести цей показник до 6 м. За допомогою спеціальних прокладок і інших поліпшень корпусу вони домоглися водонепроникності 100-200 м.



1961-й рік став знаковим для компанії. Вона випустила найстійкіші на той час годинники Blue Ribbon. І стала в одну шеренгу з найвідомішими мануфактурами в світі. Завдяки водонепроникності 300 м і технічної досконалості вони стали супер популярними у дайверів. Назва Blue Ribbon (в україномовному варіанті «Блакитна стрічка Атлантики») символічна: так іменується премія за найшвидше подолання Атлантичних вод.



У 1983 році мануфактура стала частиною відомого концерну Swatch Group. З цього моменту, як і інші учасники групи, Certina комплектує свої вироби механізмами ETA. З 1995-го компанія зміцнює свої позиції в якості спортивної годинникової марки. Вона успішно тіснить в цьому сегменті Balmain, Hamilton, Mido і Tissot. Бренд співпрацює з гоночними командами, спортсменами, каскадерами та людьми інших екстремальних професій.





Вироби торгової марки з успіхом пройшли випробування ВМС США в 1968-1970 рр. і отримали чудові оцінки. Вони використовувалися при сходженнях на висоту 8840 м в Гімалаях, не втратили точність ходу від зміни температур і тисків. Багаторічний девіз виробника - Swiss Action Time. У ньому Swiss - це країна походження, Action - дух активності, Time - характер продукції. Частиною логотипу марки є черепашачий панцир, символ довговічності і надійності.



Стилістичні особливості

Раніше бренд випускав вироби в самих різних стильових напрямках. Останнім часом його родзинка - орієнтація на класику і спорт. Тому продукцію торгової марки по стилістиці можна розділити на дві категорії:

  • Універсальні повсякденні аксесуари (наприклад, чоловічі DS Podium). Можна знайти і гламурні вироби для жінок.


  • Спортивні варіанти з бездоганною репутацією. Їх дизайн залежить від напрямку, в рамках якого вони випускаються. Моделі характеризуються динамізмом, яскравими контрастними лініями. Дайверські - помітними знаками, великими корпусами і т.д.


Філософія компанії – естетичне новаторство і креативність, прагнення йти в ногу з трендами. Вона відбивається в кожній новоствореній колекції: елегантної, класичної або спортивно-екстремальної.

Колекції

Виробник створює чоловічі та жіночі годинники з кварцовими і механічними калібрами (з ручним і автоматичним заводом). В його активі багато десятків колекцій і серій. Переважна більшість використовує концепцію захисту Double Security. Популярні колекції:

  • Aqua – стильні моделі характерного дизайну, які можна використовувати і на ділових переговорах, і для дайвінгу або яхтингу. Сюди входять серії DS Action.


  • Heritage – поєднує класичний, навіть вінтажний дизайн з технологічними нововведеннями.


  • Sport – динамічні моделі в спортивному дусі з ефектним дизайном і різними функціями. Сюди входять серії DS Podium, DS-2 Chronograph, DS Eagle, DS Sport.


  • Urban – колекція, яка об'єднує елегантність і спорт, підкреслює індивідуальність. До неї відносяться серіїDS Podium Lady, DS Camiano Lady, DS-8 Chronograph, DS Dream, DS-8 Moon Phase, DS Stella і багато інших.



Нестандартні функції

Крім показників часу, в годинниках Сертіна найчастіше зустрічаються апертури з датою і днем тижня, в деяких моделях є хронограф. Інші функції використовуються рідко: серед них вічний календар, індикатор запасу ходу, GMT синхронізація, будильник, тахіметр, індикатор фаз місяця, тахіметр, fly-back хронограф.



Технології

У компанії чимало напрацювань і запатентованих технологій, що дозволили вийти в «вищу лігу» годинникового світу. Інженери фірми не просто беруть і допрацьовують чиїсь напрацювання, а вкладають сили в розвиток власних концепцій та ідей. Всесвітньо відомі технології Сертіна:

  • DS (Double Security) – комплексна система підвищеного захисту, передбачає 5 ступенів захищеності. Вони охоплюють скло, заводну головку, корпус і задню кришку.
  • Precidrive – кварцовий калібр підвищеної точності з девіацією ± 10 сек. за рік. Цей показник в 8-10 разів вище, ніж у звичайних аксесуарів.
  • Powermatic 80 – високоточний калібр з автопідзаводом і підвищеним запасом ходу. Останній становить до 80 годин, а це майже в два рази більше, ніж в аналогах.

Досягнення і нагороди

Компанія виробляє технічно досконалі моделі, які багаторазово зазначалися на різних виставках і привертали увагу публіки. Однак вона приділяє увагу і дизайну виробів, не соромиться брати участь в міжнародних ювелірних салонах, де показує свої шедеври. Сертіна багато разів отримувала «Золоту троянду» і «Діамантову премію».



Окреме досягнення - співдружність зі світом спорту. Стати партнером гоночних і спортивних команд вдається лише виробникам, що зуміли домогтися надзвичайно високих показників надійності і точності.

Коротко про досягнення компанії в датах:

РікДосягнення
1888 Основа бренду, який спочатку називався Grana
1906 Випуск перших власних годинників Grana
1936 Створення першої цифрової моделі: в них тривіальний пружинний механізм рухав диски з цифрами відмітками
1938 На честь 50-річчя компанію перейменували в Certina
1955 Мануфактура є однією з найбільш великих і відомих у світі. На ній працюють 500 працівників, протягом дня вони випускають 1000 одиниць аксесуарів
1959 Розробка інноваційної технології захисту DS, що дозволила виробникові пробитися до когорти лідерів ринку
1960 Сходження альпіністів на Дхаулагирі, одну з гімалайських вершин, в екіпіровці з годинником Certina
1961 Вихід Blue Ribbon - найстійкішого на той час годинника
1971 Винахід Certina Biostar - моделі яка вперше вміла показувати людські біоритми
1973 Мотокроссер Роджер Де Костер знову завойовує чемпіонський титул з моделлю DS 288 на руці
1976 Початок співпраці з Мухаммедом Алі, рекордсменом за кількістю чемпіонських звань
1977 Дослідницька поїздка в пустелю Сахара. Вироби бренду, які вміють показувати розташування зірок і Сонця, стали для дослідників незамінними.
1979 Реалізовано мільйонний екземпляр Certina
1995 Сертіна - офіційний хронометрист найвідомішого Чемпіонату світу з шосейно-кільцевих перегонів
з 1999 по цей день Успішний досвід співпраці зі спортсменами, багаторазове використання годинників в процесі гонок і випробувань
2005 Годинниковий виробник стає партнером BMW Sauber F1 Team у гонках Формула-1
2013 Бренд оголошує про початок партнерства з Чемпіонатом світу з авторалі WRC FIA
2015 Укладено договір з ралі-командою Citroen Total Abu Dhabi
2017 Всі кварцові моделі почали випускатися у вигляді хронометрів

Посли бренду

Найвідоміший представник торгової марки - Мухаммед Алі, який уклав контракт на співпрацю з Сертіною в розквіті своєї кар'єри. У різні роки представниками компанії виступали такі блискучі мотогонщики, як Алекс Крівільєн, Педро де ла Роса, Мік Дуейн, Томас Люті, Петер Солберг, Роберт Кубіца і інші. Вона пишається співпрацею і з молодою гонщицею Стефані Кокс.

Представником в 2011 році став талановитий біатлоніст, норвежець Уле-Ейнар Бьйорндален. Десятиліття плідної спільної роботи пов'язує годинникового виробника і відомого каскадера Олівера Келлера.



Особливі моделі

Виробник завжди приділяв увагу надійності, інноваціям та динамізму своїх виробів. Серед найзнаменитіших можна назвати DS-DiaMaster, стійкі до подряпин. Саме з них почалася співпраця бренду і Мухаммеда Алі.



Ювелірний аксесуар Chloe в 1978 році подарував виробнику чергову «Золоту троянду». Витвір мистецтва було виконано у формі бантика з золота, інкрустований 395-ма діамантами.


Інформація про матеріали годинників

Виробник використовує високоякісні матеріали, завдяки яким годинник довго і надійно служить. Серед них:

  • для корпусів - сплав хірургічної нержавіючої сталі 316L, титановий;
  • для ремінців - нержавіюча сталь, титан, шкіра, гума;
  • камені для прикраси - безбарвні діаманти;
  • стекла – сапфірові.


Через використання якісних матеріалів і гідних механізмів вартість виробів стартує із середньої цінової категорії. Однак ціна від $ 240-250 - не така висока, адже покупець отримує довговічний і надійний годинник від відомого світового виробника.


Відеоматеріали

Відео про концепцію комплексного захисту DS (Double Security):



Відео Certina DS Podium з кварцовим калібром BS Precidrive підвищеної точності:



Відео Certina DS Leather, калібр Powermatic 80, запас ходу 80 годин:



Промо відео 2011 року Certina DS Podium GMT з гонщиком Sergio Pérez:



Офіційні ресурси: