Компанії Citizen і Fossil разом створюють гібридні смарт-годинники

Японська компанія Citizen і американська група Fossil оголосили про багаторічне партнерство по створенню гібридних смарт-годинників. Підкреслюється, що в спільній роботі використовуватимуться сильні сторони кожного виробника. За попередніми даними, технологія гібридних smartwatch розроблена Fossil Group, а виробництвом займатиметься Citizen. Поки що ніяких конкретних даних по майбутньому продукту немає. Але ці дві великі і потужні корпорації в співдружності здатні значно вплинути на ринок наручних годинників.



Угода розширює можливості Citizen. Повідомляється, що японська компанія робитиме не лише гібридні смарт-годинники, але і механізми для третіх сторін. Бренд випускає і колекції у власному стилі. Варто нагадати, що корпорація також володіє швейцарською компанією Frederique Constant Group (а це годинники під брендами Frederique Constant, Alpina і Ateliers DeMonaco). Дочірня компанія Сітізен під назвою Angelus випускає механічні калібри La Joux - Perret і Arnold&Son. У володінні корпорації знаходиться бренд Bulova.



Деякі з цих компаній вже випускають смарт-вотчі. Наприклад, фахівці Frederique Constant створюють гібридні "кіборгські" годинники Hybrid Manufacture за "розумною" технологією. Ці продукти, зроблені в Швейцарії, поєднують механічний калібр і технологічні функції, затребувані у сучасному світі.



В той же час, під керівництвом Фоссіл теж працює безліч модних брендів, під якими можна було б випустити smartwatch. Ймовірно, вони були б в початковій ціновій категорії. Найбільш відомі публіці бренди - Zodiac і декілька інших у фешн-напрямку.



Поки що партнерство виглядає так: Сітізен займається переважно виробництвом і, швидше за все, ім'я бренду проставляється на кінцевих виробах. Але Фоссіл підкреслює спільну співпрацю, у тому числі у сфері майбутніх інновацій. Давайте помріємо про те, які технології могли б стати частиною нового гібриду. Можливо, це Citizen Eco-Drive (живлення від сонячного світла), функції радіо, GPS, різні датчики і високочастотні кварцеві механізми Bulova. Збільшення часу автономної роботи - одна з важливих споживчих характеристик, на якій повинні зосередити увагу виробники smartwatch.



Смарт-годинник - інноваційне і модне слово. А поняття "гібридний" надихає ще більше і має на увазі використання самих передових технологій. Цей термін доки є досить невизначеним, що призводить до заплутаного маркетингу. Наприклад, гібридом називають традиційний аналоговий годинник з різними функціями типу відстежування активності і відправки повідомлень. Також цим словом описують моделі, в яких поєднуються механічні і електронні або "розумні" технології (скажімо, від Frederique Constant). Spring Drive від Seiko також можна назвати гібридами, хоча виробник прямо про це не говорить. Поки неясно, який тип гібридності варто чекати від партнерства Сітізен і Фоссіл.



У заяві Фоссіл, з урахуванням інтересів інвесторів, згадується дослідження Juniper Research. У нім прогнозується, що до 2022 року смарт-вотчі складуть 50% продажів годинників. Ймовірно, звіт відноситься до аналогових годинників з розумними функціями. Варто чекати, що Citizen використовує максимум можливостей, щоб задовольнити любителів годинників і гаджетів одночасно. Заявлена співпраця натякає, що галузь "розумних гібридів" має великі перспективи розвитку.

Опубликовано 19.10.2018


(044) 361-37-43
(067) 706-33-63
(066) 179-44-49
(063) 208-88-94
Зворотний дзвінок
Пн-Пт 10:00-19:00
Сб-Нд Вихідні