Дизайн і годинниковий бізнес

В останнє десятиліття спостерігається безпрецедентне посилення впливу моди на стиль годинників. Цей феномен призвів до появи великої кількості абсолютно нових моделей, які радикально відрізняються від колишніх ліній.

Без сумніву, увага зовнішньому вигляду приділялася і раніше. Час від часу створювалися моделі, що вражали публіку своєю неординарністю. Досить згадати знамениту модель «Leafy» Balmain або модель «Agile» від Calvin Klein. Але в більшості своїй, не дизайн був головним при виготовленні чергової моделі. Тобто, про годинник як про об'єкт дизайну, не замислювалися ні годинникарі, ні дизайнери. Безперечно, згодом загальносвітові тенденції моди зробили свій вплив на тих, хто конструював прилади, які вимірюють час. Але такого дизайнерського буму, який переживає сьогодні годинна промисловість, не було.


Все почалося з появи в 80-х роках Swatch. Їх незвичайний вид привертав увагу людей будь-якого віку. Потім з'явилися марки, спочатку орієнтовані на дизайн, такі як Jacques Lemans. А пізніше на ринку з'явилися і годинні марки, що належать будинкам моди, наприклад Nina Ricci, Pierre Lannier. Акцент на зовнішній вигляд ходиків ставав все більш популярним серед годинникарів. Навіть великі годинні концерни стали приділяти все більше уваги дизайну своїх нових моделей. Так що сьогодні ми маємо право сказати, що дизайн взяв реванш у технологій, які завжди вважалися основою.


Сьогоднішній день фешн-брендів

Поява на ринку величезної кількості нових часових марок різко змінило ставлення багатьох до настільки звичного предмету, як годинник. Будучи експертами в галузі моди, багато компаній продемонстрували абсолютно новий підхід до виготовлення хронометричних приладів. Зазвичай, все починається з механізму і поступово просувається зсередини назовні. Істинний годинникар упевнений: зовнішній вигляд годинника - це вираження їх внутрішнього світу. Для дизайнера модних годинників все навпаки. Найголовніше знайти правильний стиль і лише, потім можна починати підшукувати відповідний для своєї ідеї механізм.

Спочатку, основними клієнтами таких брендів були жінки. Пізніше дані компанії стали виробляти годинники для чоловіків. І Fossil тому яскравий приклад. Виявилося, що новоявлені годинні компанії змогли досить успішно конкурувати зі своїми більш досвідченими колегами. Не просто стали суперниками, а ще й почали впливати на загальносвітові тенденції в індустрії годинників.


Так що ж, мода або дизайн?

Дійсно, популярність фешн-марок не залишилася непоміченою традиційними швейцарськими годинними фірмами. Навіть найбільш консервативні компанії терміновим чином почали розробляти моделі, які так чи інакше перегукуються з модними течіями.


«Вторгнення» модних марок на нову територію змусило теоретиків і практиків годинникового світу більш уважно поставитися до цього феномену. Виникло питання, в чому ж відмінність між годинниками - об'єктом дизайну і годинниками - модним аксесуаром. Знаменитий італійський дизайнер Джампьеро Бодін так визначив різницю між модою і дизайном в застосуванні до годинників. «Годинник як модний аксесуар, насамперед, повинні співвідноситися з іміджем всієї марки. Вони повинні нести те ж послання, що й інші предмети цього сімейства продукції. Для будинку моди годинники мають ту ж цінність що й, наприклад, сонцезахисні окуляри. Обидва ці предмета є частиною цілого і відображають одну і ту ж ідею».

Саме об'єднання нових форм і технології виготовлення, являє собою саме ту силу, яка здатна породжувати несподівані рішення, що втілюються потім у самі незвичайні моделі, як за дизайном, так і за внутрішнім наповненням.

Опубликовано 02.08.2013


(044) 361-37-43
(067) 706-33-63
(066) 179-44-49
(063) 208-88-94
Зворотний дзвінок
Пн-Пт 10:00-19:00
Сб-Нд Вихідні