Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Історія годинників Diesel

Diesel – дизайнерські годинники, які випускаються під однойменним італійським брендом. Їх цільова аудиторія -молодь, що не бажає жити за правилами. Товари Дизель характеризуються нетривіальним, помітним і бунтарським дизайном. Їх легко відрізнити від продукції інших європейських торгових марок. Годинники виробника покликані підкреслити індивідуальність і дух свободи їх володаря.



Diesel: невід'ємна частина сучасної молодіжної культури

Компания заснована італійськими дизайнерами і підприємцями Ренцо Россо і Адриано Голдшмидом в 1978-му. Її первинний і провідний напрям - пошиття джинсових речей для молодих людей, які не хочуть бути, як всі. Недаремно логотипом бренду є голова з ірокезом в різних варіаціях. А його слоган і головний концепт - Only the brave ("Лише відважний").



Назву Diesel обрали невипадково: в середині 1970-х Європу наздогнала нафтова криза, і в якості палива ширше почали використовувати недорогий дизель. Найменування звучало карколомно, але дуже незвично. Байери від нього шарахалися. Але вже в 1979-му фірма передала на реалізацію першу колекцію одягу, а в 1981-му продавалася і була затребувана у багатьох куточках Європи.

У 1984-му в продаж пішли перші аксесуари, а через рік Россо став одноосібним власником торгової марки. У кінці 1980-х товари виробника почали продаватися в США. Завдяки неоднозначній рекламі, що висміює стандартний американський спосіб життя, компанія отримала скандальну репутацію. А деякі рекламні ролики із-за провокативності заборонили на телебаченні. У 1995-му, через 4 роки після винаходу інтернету, торгова марка запустила свій сайт.



У кінці 1990-х - початку 2000-х компанія отримала декілька престижних нагород і пережила злиття з іншими виробниками одягу. У 2001, 2007, 2009, 2010 роках її рекламні ролики нагороджувалися престижними "Золотими левами". У 2000-х випускалися численні колаборації в плані одягу з відомими модельєрами, артистами і навіть розробниками машин. Diesel співпрацював з Карлом Лагерфельдом, Джоном Гальяно, Кеті Перрі, Адідасом, Фіатом і іншими.





Виробництво годинників під торговою маркою Diesel почалося після того, як компанія уклала контракт з техаським концерном Fossil Group. Останній є експертом з цього напряму. Дизайнери Fossil створюють аксесуари для таких відомих замовників, як Emporio Armani, Burberry, DKNY, Michael Kors, Marc Jacobs, Kate Spade і інших. При цьому речі кожного бренду виглядають автентично і оригінально. Саме розробники з Fossil уміють передбачати настрої і смаки молоді - найбільш непередбачуваній аудиторії у світі, для якої випускається наручні годинники Diesel.



Такий підхід, коли бренд передає виготовлення яких-небудь товарів за ліцензією іншому виробникові, не новий для Дизель. Зараз компанія нічого не створює самостійно, а розміщує замовлення виключно на стороні - 40% в Італії та 60% за кордоном.


Стилістичні особливості

Завдяки незвичайному дизайну годинники Дизель зазвичай легко впізнати. Вони випускаються в спортивній і фешн-стилістиці. Для них характерні чималі розміри, великі циферблати і широкі ремінці. Вироби бренду непередбачувані, оригінальні і, іноді навіть, агресивні у своїй несхожості на інших. Вони відмінно поєднуються з повсякденним міським одягом, будуть доречні і на шумних вечірках. Продукція бренду створюється для експериментаторів і бунтарів. Тому не буде чимось надзвичайним поєднувати ці помітні і стильні аксесуари навіть з діловим костюмом. Так, не усі зрозуміють, то й що?



Аксесуари бренду завжди в центрі уваги. Одна з їх особливостей - стиль унісекс. Практично будь-яка модель може використовуватися як чоловіками, так і жінками. Для моделей характерні асиметричні циферблати. При погляді на кожну з них, мимоволі приходить в голову, що цей пристрій на руці - щось більше і складніше, ніж просто годинник.



Один з популярних кольорів Diesel - синій. Він є природним в дизайні бренду, грунтованому на денім-культурі. Наприклад, колекція годинників 2019 року Transparency укомплектована синіми напівпрозорими ремінцями з поліуретану і має синьо-блакитні деталі в дизайні. У ній компанія використала трендову ідею "льодяникових" прозорих корпусів.


Колекції

У арсеналі виробника - декілька десятків колекцій годинників. Найпопулярніші і ті що найбільше продаються з них:

  • Analog – основна увага приділяється формі виробів, кольоровому поєднанню корпусу і ременя.


  • Chrono – масивні моделі, які переконливо виглядають. У них є хронограф і інші функції.


  • Descender – акцент на оригінальність. Незвичайні корпуси, оригінальні циферблати.


  • Digital – помітні і нестандартні варіанти з електронним дисплеєм.


  • Double Down – на оригінальних дисплеях поєднуються аналогові елементи і LED- індикатори.


  • Four – впізнанні моделі, їх фішка - в стрілочно-електронному відображенні часу.


  • Good – стримані, мінімалістичні аксесуари.


  • Rubber – різнокольорові, яскраві вироби на каучукових ремінцях.


  • Sba – функціональні варіанти з дизайном, що нагадує приладову панель космічного корабля.


  • Six – нешаблонні годинники з прямокутними і круглими циферблатами.



Нестандартні функції

В першу чергу Дизель - це fashion-годинники. Але їх наповнення часто перевершує очікування. У корпусах зустрічаються будильники і підсвічування, таймери і хронографи. Серед складніших функцій можна знайти GMT, автоматичний календар, відображення часу для різних міст світу.



Досягнення і нагороди

Виробник добився успіху і по основному напряму - виробництву одягу, і по додатковому - розробці годинників. Його магазини є майже в усіх великих містах. А нетривіальні аксесуари зводять з розуму молодь у всьому світі.

ГодДосягнення
1978 Заснування торгової марки
1996 Премія "Краща італійська компанія року" від міланського університету Бокконі
1998 Звання "Марка року" за версією The Wall Street Journal
2008 Святкування 30-річчя, перезапуск сайту і запуск інтернет-магазину. Завдяки інноваційному підходу до зйомки, товари можна розглянути з декількох ракурсів
2011 Ренцо Россо отримує нагороду "Кавалер праці" від італійського президента
2013 Випуск Grand Daddy, найбільшого хронографа у світі (діаметр корпусу 66 мм)
2017 Fossil Group представила смарт-годинники Дизель On Full Guard на берлінській виставці IFA 2017

Посли бренду

Компанія приділяє увагу не лише глобальному, але і локальному просуванню продукції. Для цього посланцями обираються зірки кіно і музики з різних країн. Наприклад, популяризувати суббренд Diesel Timeframes запросили популярну корейську групу INFINITE. Вона рекламує годинники не лише в Кореї, але в Китаї і Гонконзі. В основному ж для зйомок запрошують більш менш відомих моделей.



З 2019 р. послом Дизель став Стів Аокі - відомий DJ (9-й за популярністю у світі в 2017 році за версією DJ Magazine) і зірка світового масштабу. У скарбничці музиканта - пара номінацій на Grammy, успішний досвід продюсерської і підприємницької діяльності. Дебютом його співпраці з брендом стало представлення колекції Transparency.



Особливі моделі

Серед особливих релізів можна виділити лімітовані Alrite Limited Edition (DZ7387) в сірих тонах, розроблені в колаборації з корейським художником-графіком ROSTARR (Ромон Кімін Янг). Їх презентація проходила у Берліні в співдружності з Сотбіс. На аукціоні продали три пари годинників, а зібрані кошти направили до фонду Only the Brave, який бореться з соціальною нерівністю.



Серед інших лімітованих годинників можно виділити:

  • DZRR01 – автоматичний хронограф в сталевому корпусі і з механічним калібром ETA 2894.2. Випущений у рамках обмеженої колекції Swiss Made, його все ще можна знайти на аукціонах.
  • DZS0001 – неймовірний кварцевий хронограф, який є великою рідкістю.

Культовою моделлю Дизель можна назвати Grand Daddy (DZ7262) з величезним циферблатом 66 мм. Цей хронограф, випущений в 2013 році, є найбільшим у світі. Завдяки водонепроникності 300 м в годиннику можна займатися дайвінгом. Таких Grand Daddy було зроблено всього 1000 штук.



Ще один яскравий і екстравагантний хронограф, що завоював симпатії молоді - Diesel Dark Knight Batman Limited Edition з летучою мишкою на циферблаті. Еклектично і навіть грайливо виглядає лімітка Mister Cartoon (DZMC0001 і DZMC0002). Вона розроблена в співдружності з тату-майстром і виконана в стилі мілітарі.



До речі, ефектна модель Diesel Predator, яка у свій час активно продавалася в українських інтернет-магазинах, є підробкою, а зовсім не розробкою бренду. Вироби Diesel підробляють дуже часто, і виявити фейк іноді нелегко. Вірним рішенням буде купити модель, що сподобалася, в магазині з гідною репутацією.



Інформація про використовувані матеріали

Незважаючи на помірні ціни, аксесуари виробника завжди виглядають розкішно. І справа не лише в майстерності дизайнерів, але і у високоякісних матеріалах. Серед них використовуються:

  • для корпусів - нержавіюча сталь, кераміка і полімери;
  • для браслетів - те ж саме, додатково шкіра і каучук;
  • механізми - зазвичай кварцеві японські Miyota і Seiko; рідко - механічні з автоподзаводом;
  • скло - мінеральне;
  • для прикраси іноді застосовуються кристали Сваровскі.


Відеоматеріали

Реклама Diesel ON Touchscreen Smartwatch зі Стівом Аокі:



Diesel Grand Daddy Limited Edition - реклама лімітки:



DIESEL Transparency 2018:



Розпаковування Diesel DZ7399: