Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Історія годинників Fossil

Fossil – американська годинникова марка, яка з'явилася в 1984 році і відразу влаштувала революцію у виробництві модних аксесуарів. Вона спочатку розглядає годинник не як функціональний предмет, а як стильний атрибут. Хоча про функції і якість моделей теж не варто переживати. Бренд вважається одним зі світових лідерів з виробництва дизайнерських кварцових годинників, дуже популярний у молоді на різних континентах.



Fossil – визнаний експерт по модних віяннях

Компанія була заснована в 1984 р. в Далласі (Техас, США). Її перший і важливий вклад в годинникову індустрію - винахід нового напряму, відомого як fashion-watch. До цього у покупців був вибір між простими і дешевими, або дорогими і фешенебельними розробками. Фоссіл запропонували яскраві і недорогі. Ідеї припали до смаку молоді і швидко розлетілися по усіх континентах. Недивно, адже усім хотілося носити неординарні і притягаючі погляд вироби, розроблені талановитими дизайнерами.



Компанію заснував Том Картсотіс. Її першим видом діяльності був перепродаж в США вінтажних годинників, зроблених на Далекому Сході. До речі, назва переводиться як "копалина". Таке жартівливе прізвисько брати Картсотіс в дитинстві дали своєму батьку.



З часом торгова марка зміцніла і розширила перелік вироблюваних товарів. З 1996-го вона пропонує покупцям сумки, з 1999-го - сонцезахисні окуляри і шкіряні атрибути. У 2001-му випустила першу лінійку біжутерії. Якщо більшість модних брендів спочатку робили одяг, і тільки потім - годинники, то у Fossil вийшло навпаки. Компанія довела, що відступаючи від правил можна створювати свої власні правила.



З часом марка перетворилася на групу. У 2001-му вона купила три швейцарські годинникові компанії, у тому числі Zodiac. З цього розпочався вихід на європейський ринок хронометрів і завоювання нового сегменту покупців, багаторазово збільшився товарообіг.



Зараз Fossil Group, Inc. випускає товари під такими власними марками, купленими в різні роки (окрім, безпосередньо, Фоссіл) : Abacus, Michele Watch, Relic, Skagen Denmark (з 2012-го), WSI, Misfit (з 2015-го). Останній - незвичайний виробник, він розробляє одяг і аксесуари з використанням сенсорних технологій. Також групі Фоссіл належить Zodiac - швейцарська годинникова мануфактура, що успішно працювала з 1882 р. Вона робить продукцію досить високого класу з дизайнерським колоритом.



Одно з важливих напрямів діяльності виробника - купівля ліцензій у відомих модних будинків на створення продукції під їх ім'ям. Так, дизайнери бренду мають ексклюзивне право на розробку аксесуарів для Emporio Armani, Burberry (с 2002-го), Diesel, DKNY, Karl Lagerfeld, Marc Jacobs, Michael Kors, Philippe Starck, Walt Disney Company, Kate Spade та інших.



У дизайнерській студії виробника працює більше 80-ти конструкторів і оформлювачів. Завдяки їх роботі аксесуари характеризуються індивідуальністю і відповідністю філософії бренду, під яким вони випускаються. Сама студія знаходиться в Швейцарському Білі, недалеко від майстерні Rolex. Виробничі потужності розмістилися в Китаї і Швейцарії, а дистриб'юторські центри є в США, Німеччині і Азії. Якість запчастин і готових продуктів контролюється на кожному етапі.


Стилістичні особливості

Товари компанії характеризуються впізнанним стилем. Дизайнери приділяють увагу розробці кожної деталі, і саме деталізація - особливість більшості розробок. Корпуси, циферблати і ремінці виходять дійсно унікальними. Оформлювачі черпають натхнення в сучасній і вінтажній моді, кіно, живій природі і навіть в концепт-артах майбутнього. Завдяки цьому у продажу з'являються новаторські рішення, що багато в чому переграють продукцію конкурентів. Бренд є одним з найяскравіших в США, а останніми роками і в Європі.



Основа стилістики виробника – те, що стало легендою 1950-тих. Його слоган звучить як Long live vintage! Класичні мотиви весело і з гумором міксуются з сучасними графічними тенденціями. На виході з'являється новий, актуальний і модний продукт. Ці епітети характеризують усі вироби виробника. Годинники створюються для прогресивної аудиторії, здатної пропустити через себе широкий діапазон стильових рішень, - від класики до фьюжна, в якому плюсуються мода і спорт.



Одна з фішок Фоссіл - випуск аксесуарів з частково відкритим механізмом. Скелетони створюються на базі механізму з ручним підзаводом і можуть похвалитися дуже різним дизайном. Бренд розвивається одночасно у багатьох стильових напрямах. Він робить класичні трьохстрілочники в синьо-коричневій кольоровій гаммі, сталеві варіанти, стримані моделі класичного виду.



Усі вироби виробника продаються в оригінальних жестяних коробках, які самі по собі є відмінним сувеніром. Ці бокси, оформлені у дусі американських 1950-х, є предметом колекціонування. Жестяні банки стали невід'ємною частиною іміджу компанії з далекого 1989-го.



Колекції

Виробник розробляє досить багато чоловічих і жіночих колекцій, кожна з них має певні особливості. Так, найбільш затребувані з них:

  • Stella – найпопулярніша серед жінок. У її рамках випускаються яскраві і привабливі вироби в широкій кольоровій гаммі. Безель часто інкрустується стразами. Для прикраси циферблату застосовується технологія мармурового пластика, що імітує перламутр. Розміри корпусів – 30, 37 и 42 мм.


  • Decker – традиційні чоловічі хронографи у стилі casual. У багатьох моделях використовується поєднання чорного і білого кольорів, що покращує видимість відміток на циферблаті і стильно виглядає. Вироби виглядають вишукано і підходять для щоденного використання. Іноді чіткі лінії привертають увагу пані, які купують ці речі для себе.


  • Ceramic – розкішні чоловічі і жіночі варіанти за помірною вартістю. Звичайно ж, вони зроблені з кераміки - легкого, гладкого і блискучого матеріалу, який насилу дряпається. Єдиний недолік - його легко розбити, тому корпуси виробів Ceramic посилюються сталлю. У інших виробників керамічні ходики за такою демократичною ціною купити просто нереально.


  • Vintaged Bronze – оригінальні і технологічні фірмові розробки. Вони викликають бурхливу реакцію покупців. Корпуси дійсно робляться з бронзи, яка з часом окислюється, але не роз'їдається. Ці хронометри з течією років міняються, покриваючись патиною. Розробники жартують, що вони стають кращими і дорожчими, як хороше вино. Вироби Vintaged Bronze відносяться, швидше, до загального мілітари-стилю, хоча кожне з них автентично.


Нестандартні функції

Хронометри бренду не лише стильно виглядають, але і можуть бути надзвичайно корисними для власника. У них вбудовуються календар, будильник, хронограф, таймер зворотнього відліку, тахіметр. Зустрічаються такі екзотичні можливості, як індикатор дня/ночі або місячних фаз. Деякі моделі забезпечуються функцією GMT. Вона надзвичайно зручна для тих, у кого родичі або ділові партнери живуть в іншому часовому поясі.



Технології

Останніми роками технології Фоссіл працюють над об'єднанням годинникових і мобільних технологій. У 2006-му разом з Sony Ericsson інженери фірми створили модель, яка за допомогою bluetooth з'єднувалася з мобільним телефоном. Вона показувала інформацію про пропущені виклики, дозволяла управляти дзвінками і так далі. Вже випущено декілька сучасніших варіантів smartwatch (Explorist, Venture і інші).



Коник виробника - об'єднання дизайну і смарт-технологій. У багатьох країнах затребувані розробки торгової марки з РК-дисплеями, на яких міняється зображення. На початку 2019 р. пройшла інформація, що Google купила секретну смарт-технологію Fossil за $40 млн. Це необхідно для випуску Google Pixel Watch, покликаних скласти конкуренцію Apple, Samsung і іншим техногігантам.



Досягнення і нагороди

Зараз Фоссіл - один з лідерів по виготовленню якісних, функціональних і стильних хронометрів не лише в США, але і у світі. Він займає провідні позиції у сфері дизайну, маркетингу і продажів. Його продукція створюється переважно для молодіжної чоловічої і жіночої аудиторії, яка цінує в аксесуарах комфорт, точність і презентабельність. Вона затребувана в 90 країнах світу.


РікДосягнення
1984 Заснування бренду (Техас, США)
2001 Купівля Zodiac (Швейцарія), переобладнання виробничої лінії під свої потреби. Годинники, створені дизайнерами Фоссіл, починають продаватися в Європі
2003 Випуск наручного комп'ютера Wrist PDA, міні-КПК на базі Palm OS
2006 Співпраця з Національною футбольною лігою США. Розробка індивідуальних годинникових колекцій для кожної команди. Перемога в декількох номінаціях в 6-му щорічному конкурсі DFWIMA "Інтерактивний маркетинг»
2013 Запуск лінійки висококласних і дорогих швейцарських годинників Fossil Swiss
2013, 2015 Компанію визнають одним з кращих працедавців Великобританії
2016 Нагорода Fashion Tech Collection за смарт-вотч і прикраси

Посли бренду

Fossil – один з брендів, який використовують для розкручування найбільш сучасні канали передачі інформації. Так, свого часу він активно співпрацював з відомими інстаграм-блогерами, розсилаючи їм речі на затест. Особливо активно цей метод використовувався для просування в Європі. Від практики не відмовляються досі. Ті, хто підписаний в соц. мережах хоч би на парочку модних блогерів, у когось з них обов'язково бачив годинник виробника.



Амбассадором літньої жіночої колекції 2018 року була обрана молода британська співачка Іззі Бізу. А чоловічої - американський виконавець Мэт Хіт. У 2015 р. в рекламі аксесуарів знявся Джейсон Біггс, актор з "Американського пирога". Щорічно "обличчя" рекламних кампаній міняються.



Особливі моделі

Особливість бренду - він випускає хронометри не лише для широкого, але і для вузького кола покупців. Маються на увазі випускники коледжів і університетів. Коли вони покидають альма матер, то отримують пам'ятну річ. Зазвичай це перстень, але деякі вузи дарують своїм випускникам годинники. Їх і замовляють у Фоссіл через те, що бренд уміє робити продукцію, бездоганну по виду і якості.

У бренду багато ліміток і колаборацій, він талановито грає на популярності співавторів своїх виробів. Серед особливих релізів:

  • Breaker Diver Automatic – перша дайверська розробка, випущена в 2013 році під брендом Фоссіл. Вона характеризується водонепроникністю 200 м, впізнанним дизайном, вийшла у кількості всього 554 штуки.


  • У 2014-му торгова марка святкувала 30-річчя. На честь цього було випущено декілька моделей в співдружності з відомим архітектором Френком Гері.


  • У 2015-му в колаборації з Opening Ceremony була випущена капсульна колекція, що складається з декількох моделей. Вона так і називалася – Opening Ceremony.


  • У 2018 році підписаний контракт на співпрацю з Puma. Результати співпраці мають бути представлені публіці в 2019-му.

Інформація про використовувані матеріали

«Золотий стандарт" виробника - корпуси з нержавіючої сталі. Окрім цього матеріалу, використовується легкий алюміній, бронза, кераміка і сучасні полімери. Інші матеріали:

  • для ременів і браслетів – ті ж, що для корпусів, і додатково шкіра, каучук, латунь;
  • механізмикварцеві Seiko і Miyota;
  • скло – мінеральне;
  • камені для прикрас – фірмові кристали Сваровскі.


Носити на руці годинник Fossil - ознака доброго смаку. І не лише тому, що виробник приділяє величезну увагу опрацюванню дизайну. Але також через якість використовуваних матеріалів, комплектуючих і прекрасної збірки. Аксесуари можна використовувати без проблем роками.


Відеоматеріали

Відео інструкція як заряджати смарт годинник від Фоссіл, як підключати до телефону і як користуватися доповненнями в годиннику:



Промо відео Fossil SmartWatch, за участю британської молодої співачки Иззі Бізу



Як настроїти SmartWatch з відображенням ваших фото з інстаграму:



Прискорена відео зйомка скелетона Fossil Grant Watch:



Топ-10 жіночих годинників Fossil на подарунок:



Офіційні ресурси: