Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Історія годинників Jacques Lemans

Jacques Lemans – молодий швейцарсько-австрійський бренд, що становить гідну конкуренцію виробникам з віковою історією. При виробництві хронометрів приділяє увагу надійності і престижному зовнішньому вигляду, зберігаючи в рамках розумної вартості. Амбітній компанії вдалося завоювати увагу європейських покупців, стати спонсором і офіційним хронометрістом багатьох спортивних подій. Вона пропонує кварцові і механічні годинники, які незмінно привертають увагу звичайних покупців і експертів.



Jacques Lemans: надійні і точні годинники, доступні кожному

Молода марка Jacques Lemans – сміливий конкурент багатьох більш досвідчених брендів. Її історія, незважаючи на недовгий вік, йде корінням в далеке минуле. Поблизу Парижа знаходиться містечко Ле-Ман. Світ знає його через собор Сен-Жюльєн, абатства де Л'Епо 12 століття і сучасного творіння людських рук, видатної гоночної траси. Раз на рік остання приймає змагання на витривалість, які тривають 24 години. З цього ж провінційного містечка виходить рід Леманів, які вже багато десятиліть мешкають в Швейцарії. У новій країні сім'я процвітає в банківській і годинниковій справі.

Хронометри власного виготовлення не приносять сімейству слави і великого заробітку. Це вдається змінити тільки після того, як годинниками починає займатися Жак Леман, далекий нащадок французьких Леманів і любитель леманського марафону.



Завдання розробок Жака - задовольнити потреби активних людей. Бренд отримує ім'я творця. А починалося все з щорічних поїздок на історичну батьківщину, де Жак милувався знаменитими змаганнями автомобілістів. У нього перед очима протягом 24-х годин відбувається безперервний рух авто по колу. Не зменшуючи і не нарощуючи обороти, гонщики підтримують заданий ритм вдень і вночі, незалежно від погоди. Майбутнього годинникаря захоплювало змагання інженерної ідеї і людської витривалості.



Дивлячись на скажений ритм авто, Леман представив, як працює механізм ходиків: чітко, точно, не змінюючи темп. На нього справило враження, що в гонках перемагають не найшвидші і відомі учасники, а витривалі і розважливі. Ті, хто може без втоми тримати ритм незалежно від умов. Є легенда, що один із супутників Лемана, засмучений роботою свого годинника, закричав: «От би мій годинник працював, як ганяють ці машини!».

І змагання, і вигук товариша надихнули молодого Лемана. Він ставить перед собою мету - дати світові годинники, що поєднують неймовірну чутливість і дизайн дорогих виробів. У той же час вони повинні бути доступними людині із середнім достатком. Завдання розробника - подарувати споживачеві не тільки красу, але і якісний механізм з солідним зовнішнім виглядом. Вирішити це завдання намагався багато хто, але до фінішу дійшли не всі. У Лемана вийшло.



Після створення прототипу перед Жаком з'явилася нова проблема - фінансування. І з неї швидко знаходиться вихід. Молода людина знайомиться з потрібними людьми - двома бізнесменами Альфредом і Норбертом Рідлі, які беруться спонсорувати ідею. У швейцарському містечку Вальбахе з'являється фабрика з виготовлення механічних годинників Jacques Lemans. Саме так в 1975-му народився цей екстравагантний бренд, здатний скласти конкуренцію великим компаніям. Зараз він знаходиться у володінні подружжя Альфреда і Андреа Рідлей, а головне представництво географічно знаходиться в Карінтії (Австрія).



Перші хронометри продавалися в вітчизні Рідлей в Австрії. Скоро вони завоювали популярність, і через 4 роки Jacques Lemans з'являється на ринку Європи, обох Америк та Азії. Вийшовши на світову арену, бренд стикається з великою конкуренцією усталених компаній. Але, тримаючи рівень швейцарського виробництва за низькою ціною, він вибивається в лідери продажів. Цього вдається досягти, не в останню чергу, завдяки добре продуманої довгострокової стратегії розвитку бренду.

Виробник прагне до постійного вдосконалення і розвитку. Він веде активне громадське життя. Наприклад, виступає спонсором багатьох спортивних і соціальних проектів. Спонсорує вже згадані авто гонки на витривалість в Ле-Мані, виступає організатором тенісних змагань ATP в 1998-2001 рр. в Австрії (Generali Open Kitzbuhl), футбольних матчів, змагань з баскетболу, тенісу та пляжного волейболу.



В процесі всіляких спортивних змагань годинники не раз доводили свою надійність. Наприклад, волейболіст Томас Мадлер кілька ігор поспіль бив по м'ячу з Jacques Lemans на руці. На них хлюпала вода і сипався пісок, діяли вібрації і ударні навантаження, і з ними нічого не сталося. Стрілки показували правильний час, і навіть подряпин майже не залишилося. У виробах бренду спортсмени здійснювали тривалі запливи, після яких годинник йшов, як і до цього.

Одне з найважливіших подій в історії фірми і її внесок в розвиток австрійського спорту - споруда стадіону Jacques Lemans Arena в окрузі Санкт-Файт (Sankt Veit), Австрія. На це виробник витратив 7 млн. євро. Альфред Рідлі, її президент, переконаний, що в молодь і майбутнє Австрії варто вкладати гроші. Стадіон обладнаний за останнім словом техніки, він найбільш інноваційний у країні.



Марка часто обирається хронометрістом такого модного спорту, як гольф, у неї є власний гольф-клуб. Багато років вона є учасником салонів Baselworld. Причому виставляється в престижному павільйоні Hall of Desires - там же, де і Діор, Таймекс, Roamer і інші найвідоміші виробники. На виробника працюють близько 300 майстрів, відкриті представництва в 120 країнах. Щоб зробити асортимент більш широким і доступним, кілька років тому у виробах почали використовувати японські механізми. Заради цього довелося поступитися клеймом Swiss Made.



Стилістичні особливості

Стиль бренду дуже точно описав тенісист Юрген Мельцер, співпраця з яким тривала у 2011-2013 роках. Для нього була розроблена іменна модель. Після її використання спортсмен сказав, що в хронометрі втілені всі речі, характерні для великого тенісу: елегантність, точність, витривалість і дія.



Ці слова можна співвіднести з усіма годинниками виробника. Витонченість ліній в них прекрасно поєднується зі здатністю стійко чинити опір зовнішнім впливам. Торгова марка робить класичні моделі з елегантними, чітко вивіреними лініями, на яких відпочивають очі. В її арсеналі є і спортивні моделі також. Для їх дизайну характерна наполегливість, динаміка і впевненість.



Деякі колекції названі у честь відомих міст світу, і своїм дизайном прагнуть передати культурні та архітектурні особливості цих місць. В одному з найзнаменитіших релізів F1 упор робиться на незвичайні матеріали і успадкування зовнішнього вигляду гоночних болідів.


Колекції

Виробник прагне до ідеалів високого годинникового мистецтва. При цьому він завжди залишається вірним принципу «Розумна вартість при високій якості». Всі його колекції виглядають престижно і залишаються доступними для широкого кола шанувальників.

Особливість бренду - величезний асортимент, набагато більший, ніж у інших. В його активі - близько 150 серій. У кожній з них можуть зустрічатися модифікації однієї моделі з різними механізмами, ременями і іншими індивідуалізованими рішеннями. З усього безлічі колекцій можна виділити наступні:

  • Classic. Аксесуари, які не підведуть в діловому житті і на бізнес-зустрічах, стануть показником хорошого смаку їх власника.


  • Sports. Моделі з яскравим і помітним дизайном, при цьому дуже міцні і здатні витримати будь-яке випробування, де б не опинився їх власник - в горах, посеред океану або в повітряній стихії.


  • UEFA Champions League. Міцні «футбольні» розробки, які створювалися для Ліги чемпіонів - одного з відомих чемпіонатів.


  • La Passion. Жіночі та унісекс-варіанти в стилі фешн, які відмінно доповнять модний образ власника.


  • High Tech Ceramic. Як зрозуміло з назви, вироби з керамічними корпусами і високотехнологічною начинкою. Вони розкішно виглядають і створюються для людей, які звикли жити тут і зараз.


  • Kevin Costner. Елітні аксесуари, які з'явилися завдяки спільній роботі компанії та голлівудської зірки. Вони підкреслюють стиль життя актора, при цьому дуже різні і залишають право для вибору.


  • Geneve – найбільш престижні розробки бренду. Вони елегантні, створювалися з висококласних матеріалів із застосуванням позолоти і діамантів. Застосовувалися швейцарські механічні і деякі кварцові калібри. Випуск закінчений в 2011 р.


Нестандартні функції

Під маркою JL виходять розробки на будь-який смак, різної форми і з різного матеріалу. Це можуть бути звичайні прості моделі з вбудованим календарем або складні з хронографом, класика або спорт. В цілому можна виділити наступні особливі функції:

  • календар, хронограф, таймер зворотного відліку, будильники;
  • можливість подивитися час в декількох часових поясах;
  • тахіметр;
  • фази місяця;
  • світлодіодне і електролюмінісцентне підсвічування.

Досягнення і нагороди

Уже кілька років продукція цього виробника вважається еталоном високої якості за розумною ціною. З брендом легко погоджуються співпрацювати організатори різних спортивних подій.



РікДосягнення
1975 Створення торгової марки
1977 Випуск першої лінійки виробів
2004 Вступ в Гільдію Женевських мануфактур. До організації приймають творців найпрестижніших і гідних хронометрів. Початок виробництва годинників на фабриці в Женеві (дорога колекція JL Geneve)
2006 Надзвичайно вдалий рік. Випуск ексклюзивних аксесуарів Amade, приурочених 250-річчю від дня народження Моцарта. Створення колекції Formula 1 в співдружності з Берні Екклстоуном, організатором перегонів Формула-1. Завершення будівництва стадіону Jacques Lemans Arena
2009 Марка стає партнером UEFA. Випускає реліз UEFA Champions League, натхненний Лігою чемпіонів, отримує виняткове право забезпечувати ігри хронометрами
2011 Вихід моделі Jurgen Melzer в честь австрійського тенісиста
2017 Виробник обраний хронометрістом Red Bull Playstreets (змагання з лижного фрістайлу) і Red Bull Dolomitenmann (багатоступенева естафетна гонка, що включає 4 види спорту: біг в гору на швидкість, параглайдінг, велосипед і байдарка)

Посли бренду

Компанія відіграє значиму роль у спортивному світі. Її філософія близька людям, які підтримують активний і здоровий спосіб життя. Тому в партнери бренда вибираються особистості, які енергійно беруть нові життєві та спортивні вершини. Серед представників:

  • Анна Гассер, австрійська сноубордистка і олімпійський призер;
  • Анна Файт (Феннінгер), гірськолижниця (у неї є іменна колекція Anna Veith);


  • Хатія Буніатішвілі, популярна в Європі і США піаністка з Грузії;
  • Кевін Костнер, зірка Голлівуду.

Особливі моделі

Однією з найбільш незвичайних розробок бренду стала Amade, що вийшла до 250-річчя австрійського композитора Вольфганга Амадея Моцарта. 2006 рік у Австрії був присвячений вшануванню великого співвітчизника, в честь нього проводилися найрізноманітніші заходи. Торгова марка здобула перемогу в почесному конкурсі, відкритому урядом, і випустила виняткові аксесуари. При їх розробці були застосовані портрети і факсиміле композитора, взяті з його іменного фонду.



Заслуговує на увагу і виняткова колекція Formula 1, дизайн якої розроблявся в колаборації з Берні Екклстоуном - колишнім гонщиком, бізнесменом і президентом Формули-1. Співдружність з Екклстоуном стало знаменною віхою в історії компанії і підтвердженням її професіоналізму. Договір про співпрацю підписувався з великою помпою, у присутності журналістів, а сам бізнесмен прилетів на подію на власному вертольоті. В аксесуарах Formula 1 за допомогою технологій і дизайнерських вишукувань відбили філософію гонок. У них використовували карбон, титан, каучук і відполіровану кераміку - ті ж складові, з яких робляться гоночні боліди. F-1 не випускається з 2011 р.



Колекція UEFA Champions League створювалася для офіційного використання спортсменами під час ігор Ліги чемпіонів. В її дизайні задіюються «футбольні» елементи. Ще одна знакова спортивна модель - Jurgen Melzer, створена на честь австрійського тенісиста Юргена Мельцера, 11-ї ракетки світу.



Інформація про використовувані матеріали

Компанія Jacques Lemans постійно експериментує з дизайном, орієнтуючись на модні новинки. Але девіз фірми визначає, що «Годинник потрібен для вимірювання часу». Саме в такому дусі виконані майже всі моделі. Вони елегантні, кнопки і заводні головки продумані та зручні в користуванні. У всіх видів продукції стоять міцні і тверді сапфірові і мінеральні стекла. Це дає міцність і захищає від механічних пошкоджень. Застосовуються такі матеріали і комплектуючі:

  • Для корпусів – сталь нержавіюча ювелірна 316L, легкі титанові сплави, кераміка, карбон (в єдиній колекції F1).
  • Для ременів – все перераховане, крім карбону, додатково шкіра і каучук.
  • Механізмишвейцарські і японські механічні та кварцові (ETA; RONDA; ISA, Miyota, Seiko).
  • Прикраси – каміння Swarovski у всіх колекціях і діаманти в чудовій Geneve.
  • Збірка – швейцарська, австрійська і в Гонконзі.


Відеоматеріали

На відео показані етапи виготовлення годинників Jacques Lemans:



Робота механізму крупним планом в скелетоні Jacques Lemans 1-1909C:



JACQUES LEMANS і представник бренду Kevin Costner:



Відео з оглядом моделей Jacques Lemans Milano:



Відео з моделями з лінійки Jacques Lemans Sports "Liverpool Wood"



Огляд моделі Jacques Lemans з колекції UEFA Champions League Spot:



Годинник з колекції Jacques Lemans Classic:



Огляд Jacques Lemans Ceramic:



Красивий жіночий годинник Jacques Lemans Flora:



Офіційні ресурси: