Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Ринок вживаних годинників в інтернеті: величезні перспективи

Британський журналіст і спец по фінансам Джон Джефф (John Jeffay) написав статтю, присвячену вторинному ринку люкс-годинників. Він стверджує, що ринок буде розвиватися завдяки свободі, яку надають інтернет-платформи.



На продажу дорогих старих годинників можна побудувати прибутковий бізнес. Через 4 роки, до 2025-го, ринок перепродажу дорогих годинників буде оцінюватися в $32 млрд. У таку ж суму можна буде оцінити ринок нових люкс-годинників. Якщо раніше старі хронометри ховалися в засіках колекціонерів, то зараз інтернет усунув цю несправедливість і зробив колекційні речі більш доступними.

Як не парадоксально, при покупці б/у годинників на перевірених онлайн-площадках є дуже маленький шанс нарватися на підробку. А все тому, що спеціалізовані платформи приділяють величезну увагу експертизам, перевіркам і надійності.



Серед гігантів годинникових онлайн-продажів можна назвати площадки Chrono24, Watchfinder і Chronext. Перша з'явилася в 2003 році і є лідером. На ній представлено 500 тис. Лотів від порівняно недорогих (модель Bulgari BB 30 GSD зі сталі та золота за $ 2200.) до унікальних (Patek Philippe Rare 3970/002 за $ 250 тис.) моделей. Первістком ринку стала британська платформа Watchfinder, що виникла в 2002-му. Зараз там продається близько 2400 примірників старих ходиків. Chronext може похвалитися сімома тисячами лотів. Ще на двох платформах, Crown and Caliber, представлено близько 1500 б/у моделей.

Фахівці Watchfinder вважають, що лише в США у різних власників приховано неношених годинників на $60 млрд. Ми вступаємо в світ усвідомленого і повторного споживання. Тому логічно, що багато ходиків, які лежать без діла скоро вийдуть на повторний продаж. Колись старі речі було купувати соромно. Зараз практичний підхід і здоровий глузд перемагають.



У нашому цифровому світі власність недовговічна, і власники старих годинниів скоро це зрозуміють. З усією ймовірністю, вони підуть продавати свої багатства в інтернет. З іншого боку, покупці до сих пір вважають за краще здійснювати покупки особисто, а не онлайн. А з третього, вартові гіганти вже скуповують інтернет-площадки з перепродажу годинників. Значить, націлені на вигоду. Наприклад, Richemont (компанія, що володіє Vacheron-Constantin і Cartier) є власником згаданої платформи Watchfinder з 2018 року.

Цілком ймовірно, що скоро в світі дійсно почнеться бум онлайн-продажів старих годинників. Якщо у вас в комодах завалялося багатство старих хронометрів зі стрілками, не пропустіть момент. Можливо, ви навіть не підозрюєте, скільки це все коштує.

Опубликовано 05.08.2021