Годинники Omega тепер будуть продаватися з 5-річною гарантією

Багато покупців швейцарських годинників упевнені, що їх висока ціна обумовлена якістю: нібито, ці вироби мають довічну гарантію і ніколи не ламаються. Це не зовсім так. Продукція швейцарських годинникарів дійсно характеризується якістю, але періодично вимагає обслуговування і ремонту, як і усі інші годинники. Проте виробники увесь час працюють над поліпшенням характеристик.



Наприклад, відома швейцарська компанія Omega з 02.11.2018 подовжила гарантію на свої товари. Тепер гарантійний термін складатиме 5 років. Поширюється він автоматично на нові моделі, а також на куплені після 01.07.2018 р. Це порадує покупців, які придбали наручний годинник "Омега" нещодавно.

Компанія невпинно працює над підвищенням стандартів роботи і якості своїх розробок. За словами гендиректора Omega, головне завдання виробника - задовольнити потреби покупців. Для цього на заводі, впроваджуються інноваційні технології. Керівник годинного бренду розраховує, що продовження гарантійного періоду підвищить довіру клієнтів до продукції Omega.



До цього термін гарантії визначався особливостями моделі. Звичайні аксесуари "Омега" забезпечувалися базовою 2-річною гарантією. Це мінімум, встановлений в ЄС. У 2015-му виробник впровадив підвищений сертифікаційний стандарт Master Chronometer. Він допускав особливі вимоги, у тому числі здатність витримувати магнітне поле до 15 тис. Гаус. Вироби, протестовані за стандартом, набували 4-річної гарантії. Тепер і звичайні моделі і протестовані по Master Chronometer, безкоштовно обслуговуватимуться по гарантії 5 років.



Першою гарантійний період до 5 років підвищила компанія "Ролекс" 3 роки тому, в 2015 році. За нею послідували "Одемар Пиге" і "Улисс Нардин". Більшість інших швейцарських люкс-производителей пропонує вироби з 2-річною гарантією.

Опубликовано 07.11.2018