Де знижки? - Ось вони! Обирай ;-)

Тренд 2021 і майбутнього 2022: наручні годинники зеленіють

У годинниковому просторі 2021 року простежувалося кілька основних тенденцій. Одна з найсильніших – зелена. Наприклад, у моделі цього року Patek Philippe 5711 циферблат зробили оливково-зеленим, а новинку Rolex Datejust прикрасили зеленим листям. Інші виробники поставилися до «озеленення» ще серйозніше.



Багато хто звертається у бік сталого розвитку, що корисний для планети та екології. Справа в тому, що за останні роки споживачі годинників дуже помолодшали. Покоління Z та міленіалі готові вкладатися у галузі, де підтримуються їх цінності. У тому числі, в етичне споживання та турботу про навколишнє середовище.

Наприклад, виробник Richemont взяв на себе зобов'язання до 2025 перейти на використання відновлюваної енергії. Swatch Group прагне скоротити викиди СО2 в атмосферу на 32% до 2030 року (порівняно з показниками 2013 року). У групи є й інші ініціативи, пов'язані з переробкою батарей та споживанням води. Екологічність все частіше вбудовується у дизайн годинника.

Якщо говорити про годинники, то між розкішшю та екологічністю – величезний зв'язок. Якісно зроблений годинник працюватиме десятиліттями, а іноді навіть століттями. Але працюватиме механізм, а в плані зовнішнього вигляду смаки людей змінюються. Бренд Cartier прагне створювати моделі, непідвладні часу. Його моделі Tank, вперше представлені в 1917 році, так само актуальні. Люди оточують себе технологічними пристроями, тому функціонал годинника не так вже й важливий – набагато важливіше відчуття прекрасного.



Крім позачасової краси Tank, Cartier використовує інші методи мінімального впливу на екологію. У 2021 році бренд випустив інноваційний годинник SolarBeat Tank Must. Їхні ремінці зроблені з переробленої яблучної шкірки. Вироби працюють від сонячної енергії, яка надходить до елемента живлення через стилізовані римські цифри, що є фотоелементами.



Годинникові бренди опановують мистецтво сторітеллінга. Все частіше вони розповідають історії про нашу планету і про те, як її доглядати. Наприклад, Oris часто випускає лімітки і доходи від них пускає на благодійність. Багато випусків спрямовані на те, щоб підвищувати обізнаність людей щодо необхідності відновлювати корали, в яких мешкає до 25% морських риб.

У Blancpain (годинник цього бренду носив Жак-Ів Кусто) є програма Ocean Commitment, спрямована на збереження морського середовища. Вона має на увазі наукові експедиції, розширення територій, що охороняються. Blancpain, Oris та інші бренди намагаються донести до громадськості, що вивчати морські глибини – це круто.

У 2020 році Breitling відмовилися від великих глянсових коробок з дерева, в яких раніше випускали годинники, і перейшли на менш масштабні коробочки з еко-матеріалів. Менше коробка – менші витрати на транспортування від виробництва. Також годинники Breitling більше не супроводжується паперовими інструкціями.

Виробник IWC придумав заміну шкіри для ремінців – це матеріал TimberTex із рослинних волокон. Він довго зберігає зовнішній вигляд і використовуватиметься поряд зі шкірою тварин. Розкішний бренд Greubel Forsey повністю перейшов на ремінці із рослинної сировини.



Компанія Panerai вперше випустила годинник, зроблений з 98,6% перероблених матеріалів. Це PAM 1225 Submersible eLAB-ID, він навіть покриття Super-LumiNova використовує повторно. Все більше годинникових виробників ставлять перед собою екологічні цілі через те, що клімат змінюється і світ змінюється разом з ним. Інновації в даному випадку – не данина моді, а потреба.

Опубликовано 20.12.2021