Un italiano vero: справжній італієць. Який він, італійський годинник

Що ви уявляєте, коли чуєте про "справжній дух Італії"? Можна посперечатися, що в голові виникають картинки яскравого життя і красивих речей. Ще б пак, жителі цієї сонячної країни вміють отримувати задоволення і створювати красу. І це задоволення - справжнє, а не показове.

Як може бути інакше, якщо живеш десь на Амальфійскому узбережжі, а в Рим можеш з'їздити на вихідні? Коли на обід - піца з ламбруско, а на вечерю - спагеті з морепродуктами і просеко? Коли пані на вулиці пахнуть Armani і Miu Miu? Як може бути нудним життя в країні вулканів, футболу, морського узбережжя і гарної музики?



Середземноморський смак до життя проявляється і в зовнішньому вигляді місцевих жителів. Ймовірно, багато хто помічав, як стильно одягнені місцеві жінки і неповторно виглядають чоловіки. Якщо говорити про дух Італії, то він відбивається в елегантності, яка поєднується з якістю і зручністю. У коренях, що йдуть далеко в минуле, але адаптовані під сьогодення.

Бажання італійців створювати і використовувати вишукані речі яскраво проявляється в дизайні годинників від місцевих виробників. Вироби майстрів з Італії мають шикарну репутацію в світі. Їх хвалять за високу якість, красу і особливий шик. На ринку працює багато середземноморських виробників, які пропонують прекрасні аксесуари. Їх сильна сторона - зовнішній вигляд. Сьогодні розповімо про деякі часові бренди.


Emporio Armani: розкіш під римським орлом

Найвідоміший кутюр'є Джорджіо Армані дуже багатогранний. Він пропонує публіці одяг, парфумерію і аксесуари, в тому числі дизайнерські годинники. За збірку ходиків Emporio Armani відповідає майстерня Fossil Group, чий авторитет не підлягає сумніву. Фішка бренду в тому, що моделі розробляються під узагальненою авторською концепцією.



На циферблатах розташовується логотип у вигляді стилізованого орла зі штандарту римських легіонерів. Витвори, випущені під цією маркою, допоможуть власникам виділитися з натовпу. У годинниковому дизайні поєднуються вишуканість і розкіш. Модельний ряд дуже різноманітний, включає в себе і вічну класику, і фешн-зразки зі сміливими візуальними рішеннями.

На думку пана Армані, засновника фешн-імперії, стильні і успішні люди не женуться за трендами, а обирають те, до чого лежить душа. В цьому і полягає італійський характер виробів Armani: люди носять їх, щоб бути, а не робити вигляд.


Armani Exchange

Це окремий бренд і один з найуспішніших проектів, який розробляється величезною імперією Армані. Призначений він, в основному, для молодих і впевнених у собі мешканців мегаполісів. Речі Армані Ексчейндж створюються для тих, хто без тями від модних трендів, цінує оригінальність поряд з практичністю.

На циферблатах цієї торгової марки не ставиться логотип у вигляді відомого орла, зате ставляться не менш впізнавані літери AX. За ціною вироби з таким маркуванням доступніше інших, і за модними тенденціями теж встигають швидше за інших. Вони яскраві, стильні, з невимушеним і помітним зовнішнім виглядом.



Складно уявити, але амбітний і такий молодий бренд з'явився цілих 30 років тому. Він є втіленням свободи і індивідуальності, сміливості і легкої екстравагантності. Маркування AX говорить про те, що навіть в повсякденному житті можна виглядати унікально. Дизайнери Armani Exchange надихаються вуличної субкультурою і насиченим ритмом життя великого міста.


Diesel: 100% фешн, 100% драйв

Торгова марка Дизель з'явилася в 1978 році і стала всесвітньо відомою завдяки джинсам. Але вона вміє запропонувати і трендові аксесуари. Годинники Diesel купують ті, хто не може встояти перед унікальним дизайном, скомбінованим з точністю і надійністю.



Фірму Genius Group, яка випускає речі під ТМ Diesel, створив молодий геній Ренцо Россо. Йому було всього 23 роки, а ще через три рочки, товари Дизель продавалися далеко за межами Італії. Марка стала настільки популярною, що спочатку 2000-х група Fossil Group викупила частину прав на неї і стала випускати стильні ходики Diesel.

Задумка і дизайнерські рішення виявилися настільки вдалими, а назва такою, що запам'ятовується, що бренд став одним з лідерів ринку. А вихід нової колекції - справжня подія для фанатів Дизель. Товари відносяться до середнього цінового сегменту, надзвичайно затребувані і є частиною світової молодіжної культури.


Guardo: птах-фенікс годинникової індустрії

Бренд Guardo виник в 2000-му в північноіталійському містечку Брешіа. Спочатку представники компанії займалися виключно дизайном ходиків для інших виробників. Трохи пізніше вони вирішили створити власне виробництво. Назву "Гуардо" можна перекласти як "я дивлюся". У ній є певний символізм: власник аксесуара дивиться на час і, одночасно, на красивий годинник, адже від них справді складно відвести погляд!



У 2008-му фірма не пережила світової кризи і пішла з ринку, а через 5 років відродилася, викуплена новими власниками. Зараз вона максимально намагається створювати речі відмінної якості за невисокою ціною, і у неї виходить. Виробник використовує медичну сталь, яка не піддається корозії, гіпоалергенну, і японські калібри Miyota. Металеві частини покриваються напиленням Ion Platinum (IP), яке не стирається в короткий термін і додатково протистоїть алергії.

Фабрика з виробництва виробів Guardo розташовується в Гонконзі, але розробкою ескізів і контролем якості займаються фахівці з Італії. У колекціях бренду є класичні, екстравагантні і фешн моделі.


Kappa: для активних і спортивних

Напевно про виробника Kappa чули всі. Він розробляє і поставляє на ринок одяг для туризму та спорту. Якщо говорити про моду на спортивні речі, то саме дизайнери Каппа доклали руку до того, що вона поширилася по всьому світу. Першу колекцію хронометрів компанія представила зовсім недавно, в 2014 році, і не де-небудь, а на всесвітній годинниковій виставці в Базелі.



Колекція запам'яталася експертам і публіці. У ній був присутній особливий спортивний шик, застосовувалися оригінальні елементи циферблатів, яскраві і соковиті кольори. Продаж годинників Kappa почалася в 2015-му. Зараз бренд, логотипом якого є пара близнюків, теж використовує всі перераховані вище дизайнерські особливості.


Sergio Tacchini: неспокійний вітер Середземномор'я

Годинникову марку імені себе створив знаменитий свого часу італійський тенісист Серджіо Таччіні. Першу годинникову колекцію він випустив в далекому вже 1966-му, а в 1970-х піднявся на пік слави. Минуло багато років, але у себе на батьківщині і в світі, ходики Sergio Tacchini все так само непогано продаються.



За цей час засновник бренду встиг творчо співпрацювати з багатьма відомими спортсменами: тенісистами, гонщиками і іншими. Серджіо Таччіні випускає аксесуари для енергійних і активних людей, які хочуть жити насиченим і якісним життям, насолоджуючись кожним її моментом. Напевно, це виключно італійська риса.


Versus: для яскравих і зухвалих

Versus - дочірній бренд відомого модного дому Versace. Він є одним з основних законодавців моди в Європі. Під логотипом Версус випускаються якісні, самобутні речі з зухвалим дизайном, при цьому, цілком доступні за ціною. Ще з 1980-х, за задумом Джанні Версачі, Версус поєднує італійські цінності і швейцарські годинникові механізми.

Марка розрахована на молодіжну аудиторію. Її вироби впізнавані, їх важко сплутати з чимось іншим. Підкреслюється ідея, що цей статусний годинник створюється для еліти. Багато моделей прикрашені логотипом бренду у вигляді голови лева. А крім неї, Гільйошування, кристалами Сваровські та іншими декоративними елементами.



Характерна особливість деяких виробів - відсутність секундної стрілки. Дизайнери хочуть підкреслити, що для власника годинника Версус не так важлива метушня, щоб стежити ще й за секундами. Та й циферблат без мерехтливої тонкої стрілки можна розглянути краще.


VIP Time: підкорює серця стиляг

Компанія VIP Time - одна з молодих і популярних в Італії. Вона робить ставку на нові технології, ексклюзивний дизайн і людей, які кожен день хочуть виглядати стильно. Фірма VIP Time заснована в 2005-му і відрізняється приголомшливою працездатністю. Щорічно вона випускає повноцінну колекцію хронометрів.



Кожна колекція має свої відмінні риси. Розробки ВІП Тайм орієнтовані на прихильників фешн-індустрії. При цьому ціна їх набагато дешевше, наприклад, вищезазначених ходиків Дизель. В активі виробника є фешн-моделі зі стразами, перламутровими циферблатами і іншими стильними елементами. За традицією, італійський годинник не тільки виглядає ефектно, але і є надійним супутником своєму власникові.


Вишукані та оригінальні середземноморські ходики

Наручний годинник, виконаний майстрами з Апеннінського півострова, цінуються через якість і неповторний дизайн. Вони радують яскравими кольорами, незвичайними формами, якісними комплектуючими і дивовижними авторськими доробками. Ці ходики є носіями того самого італійського духу, що поєднує елегантність, життєрадісність і надійність.

При цьому кожна торгівельна марка несе свій певний меседж. Наприклад, речі від Армані покликані підкреслити соціальний статус, а годинник з логотипом Дизель - бунтарський дух і незалежність володаря. Аксесуари від Sergio Tacchini призначені для тих, хто рухається вперед, не дивлячись на обставини. Як би там не було, вироби італійських брендів допоможуть проявити почуття стилю і підкреслити індивідуальність.

Опубликовано 19.08.2021


(044) 361-37-43
(067) 706-33-63
(066) 179-44-49
(063) 208-88-94
Зворотний дзвінок
Пн-Пт 10:00-19:00
Сб-Нд Вихідні