Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Чому годинники Q&Q такі недорогі

Продукція японського бренду Q&Q поширена на всіх континентах. Головна особливість годинників Q&Q полягає в їхній різноманітності, неймовірних дизайнерських рішеннях, багатофункціональності і, найголовніше, доступності.


Завдяки продуманій ціновій політиці годинники Q&Q може дозволити собі споживач з будь-яким рівнем доходу, а за гарантовану якість, перевірену протягом багатьох років, їм віддають перевагу навіть успішні людям з гідним прибутком.

Про бренд

Відома японська корпорація Citizen Group включає успішний дорогий бренд ходиків з аналогічною назвою, які випускаються з 1924 року. Зважаючи на успішність підприємства компанія вирішила створити ще один бренд, але при цьому значно розширити коло своїх споживачів, а зробити це можна було виключно шляхом зниження цін (всі інші методи вже були використані при просуванні Citizen). У 1976 році на світ з'являється перший годинник Q&Q.


Назва бренду утворилася як абревіатура англійської quality and quantity – якість і кількість. Сьогодні це одна з торгових марок з найширшим асортиментом і дуже низькою ціною. Якість гарантована за рахунок використання годинникових механізмів від відомого японського виробника Miyota. Споживачам подобаються ці ходики за рахунок різноманітності моделей, сміливих дизайнерських рішень та функціональності.

Спосіб зробити продукцію доступною та відомою

Секрет низької ціни годинників Q&Q дуже простий. Бренд був створений вже відомою корпорацією, відомою у всьому світі та популярною за рахунок високої якості виробів. Citizen мала найкращі кількісні показники продажу, таких цифр навіть близько не бачив жоден швейцарський виробник. Конкурентоспроможність компанії автоматично робила її нову продукцію тією, яку всі хочуть спробувати, адже дозволити цей бренд міг собі кожен споживач.


Другий важливий момент – маркетингова стратегія. Для просування продукції не використовувалася реклама, яка є найдорожчим методом. Корпорація пішла іншим шляхом і не помилилася – вона запропонувала своїм дистриб'юторам вигідні умови (це було нововведення) та відкрила по всьому світу величезну кількість офіційних магазинів. Годинники Q&Q самі зробили собі рекламу, спочатку ціною, а потім оптимальною для неї якістю.


Асортимент ходиків оновлюється щороку приблизно на третину, розширюючи цим величезний модельний ряд. Споживач з будь-яким екстраординарним смаком завжди знаходить серед цієї різноманітності моделей ту, що повністю відповідає своєму смаку. При цьому правильна політика виробника дозволила зробити вироби недорогими, не вплинувши на їхню якість.


Опубликовано 09.11.2016