Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Certina - чарівна краса годинників!

За родом діяльності, я часто звертаю увагу, які годинники носять люди. І мені стає приємно, коли бачу знайому марку, яка викликає повагу , як власне і її володар .

Нещодавно, в одній великій компанії я зустріла солідну людину, на лівій руці якого, красувалася лімітована Certina DS-1 Automatic Limited Edition, приурочена до 50-річчя Double Security (системи подвійного захисту механізму. І на моє запитання: чому його вибір припав саме на цю марку, він відповів: «Вибір був серед механічної Швейцарії, сумою до 700 у.о. Серед усіх інших даний бренд володіє протиударними властивостями». Якраз те, що потрібно для чоловіка, який за службовим обов'язком не сидить на місці, і крім цього, повинен виглядати представницьки.


Концепція самого бренду розрахована на те, що годинники можуть бути підвищеної міцності з елегантним дизайном. Завдяки цьому, вони і сподобалися багатьом людям по всій Земній Кулі.


1888-2015

Історія марки починалася, як і у більшості інших годинникових гігантів, з маленького заводу із випуску механізмів та деталей, які брати Альфред і Адольф Курт з часом перекваліфікували у виготовлення наручних годинників. Перша назва продукції була "Grana", а сучасне ім'я годинники отримали в 1948 році. Назва Certina походить від латинського «certus», що означає «надійність» і «впевненість». Як корабель назвеш, так він і попливе. Виробники почали приділяти все більше часу розробкам цих особливостей, і в 1959р. з'являється на циферблаті напис DS.


Після цього фірму починають впізнавати не тільки в Європі, але й на світовому ринку. Їх запрошують на виставки, де їм вручають нагороди, вони починають виступати спонсорами спортивних змагань світового масштабу, такі як Формула 1, перегони на мотоциклах і в вітрильних регатах. Переглядаючи ралі, я не рідко помічала банер «Certina» на задньому фоні, а це вже говорить про високий рівень бренду та свідчить про якість наручного аксесуару, здатного витримати безліч випробувань .


Колекційні пропозиції

На данний момент фірма робить декілька основних колекцій, які мають безліч лінійок:

  • Automatic;
  • Quartz;
  • Sport.
У свою чергу, вони поділяються на жіночі та чоловічі колекції .


Кожна лінійка наділена підвищенми протиударними і водозахистними функціями . Усередині стоїть механізм з автоматичним підзаводом або кварцовий швейцарський механізм ETA, а огранюванням є корпус, виконаний з гіпоалергенної сталі. А також, сапфірове скло з покриттям антиблік. Кожна модель є оригінальною і унікальною, а головне, впізнаваною .


З 1983 року марка входить в SwatchGroup , де займає нішу спортивних годинників, і вже більше трьох десятків років підтримує своє обличчя і створює імідж холдингу, ім'я якого часто звучить на світовому ринку наручних аксесуарів.

ZeniUS
Опубликовано 18.07.2015