Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Повернення товару

Шановні покупці, ми завжди готові йти на зустріч - повернути або обміняти товар, куплений у нас, але просимо Вас обов'язково ознайомитися з умовами і витягами із Законодавства України.

Товар, придбаний в інтернет-магазині Watch4You.com.ua можна повернути або обміняти при дотриманні деяких умов, які відзначаються в належних правових актах.

Як повернути товар

Повернення товару з регіонів відбувається шляхом відправки товару службою доставки Нова Пошта, заздалегідь погодивши з нашими менеджерами дані для отримання нами посилки.

Обмін і повернення товару належної якості

Відповідно до статті №9 Закону України "Про захист прав споживачів" обмін товару належної якості можливий впродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Для повернення або обміну товару мають бути збережені повна комплектація, бірки, не пошкоджена оригінальна упаковка товару (не мати розривів, якщо упаковка це фірмовий пакет). На повернення приймаються товари, що не мають слідів використання, механічних ушкоджень і інших слідів експлуатації.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір і вчинити повернення коштів.

Повернення товару унаслідок ушкоджень, які викликані механічним шляхом після купівлі, внаслідок чого відпали стрілки, мітки, риски (та інші деталі корпусу або циферблату) стерлося покриття, а також є ушкодження водою годинника, що не має маркіровки 100м (10 БАР) не здійснюється.

Обмін і повернення товару неналежної якості

Згідно статті №8 Закону України "Про захист прав споживачів", повернення товару, що має істотний недолік, здійснюється тільки після перевірки якості товару авторизованим виробником Сервісним Центром.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, який виник з вини виробника, після його усунення знову проявляється по незалежних від споживача причин і при цьому має хоч би одну з приведених нижче ознак:

  • він взагалі не може бути усунений;
  • його усунення вимагає більше 14 календарних днів;
  • він робить товар істотно іншим, чим передбачено договором.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю, повної комплектації товару, заводської упаковки, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можливі тільки при дотриманні усіх умов і процедур.

Також звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 3 статті №4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
  • у разі потреби роз'яснення умов і правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  • з метою усунення негативних для споживача наслідків використання товару - дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.

Повернення грошей на банківську карту

Після отримання і огляду товару належної якості, повернення коштів здійснюється на карту будь-якого банку України впродовж 3-х банківських днів. Зверніть увагу, якщо на вашій карті є додаткова комісія, у момент повернення вона не враховується.