Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Гарантії

При покупці годинника, виписується гарантійний талон інтернет-магазину Watch4you , або гарантійний талон даного бренду. Термін гарантії встановлює виробник. У більшості випадків, він становить 1 рік. При наявності талону, Ви можете самостійно звертатися в сервіс -центри для здійснення гарантійного обслуговування. Але ми РЕКОМЕНДУЄМО, при поломці годинників, зв'язатися з менеджером нашого інтернет-магазину, і він буде займатися питанням обслуговування годинника в сервіс-центрі . У першу чергу, це зручніше для Вас, а також, в цьому випадку, годинник будуть швидше відремонтований. Звертаємо вашу увагу на те, що при правильній експлуатації, проблем з годинником виникати не повинно. А значить, і в сервісні центри звертатися не буде необхідності.


Для запобігання неприємних ситуацій і непорозумінь нижче наводимо текст з гарантійними умовами, який присутній на гарантійних талонах для годинників, в ньому докладно викладені умови при яких здійснюється гарантійне обслуговування.


У будь-якому разі, ми, у кожному окремому випадку намагаємось знайти найбільш прийнятне для всіх сторін рішення.


Гарантія розповсюджується на недоліки виробу, які виникли з вини виробника. Заміна несправних частин та пов'язана з цим робота виконується безкоштовно. Гарантійний термін експлуатації на виріб починається з моменту продажу виробу кінцевому споживачеві. Гарантійний термін експлуатації збільшується на час перебування виробу в ремонті. Всі умови гарантії регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».


Протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом:

    1. Зношування ремінця, браслета, корпуса годинника, кнопок, переводних голівок, а також покриття годинника (позолоти, металізації і т.п.) у процесі експлуатації. 2. Неузгодженість годинної і хвилинної стрілки менш половини хвилинного розподілу (при сполученні їх у положенні 12:00). 3. Відхилення секундної стрілки від штрихів поділу шкали менш ніж 0,5 секундного поділу. 4. Люфт годинної або хвилинної стрілки годинника в межах 0,5 секундного поділу. 5. Відхилення технічних характеристик виробу від зазначених у технічній документації граничних параметрів, причини яких можуть бути усунені шляхом регулювання і настройки в умовах сервісного центру без заміни деталей.

Гарантія не розповсюджується на:

  • 1. Вироби, які мають сліди порушення експлуатації: - сліди ударів та механічних пошкоджень: вм'ятини, зазубрини, стрілки, цифри та риски, що відскочили, дрібні подряпини, відсутність або деформація заводної голівки; - сліди несанкціонованого відкриття або спроби ремонту неуповноваженими на те сервісними центрами.
  • 2. Елемент живлення, який вийшов з ладу в період гарантійного строку на товар.
  • 3. Пошкодження (зовнішні або внутрішні), які викликані будь-яким механічним впливом, ударним чи вібраційним навантаженням, застосування зовнішньої сили до частин виробу, розбите чи випавше скло, тріщини, сколи, подряпини, задири поверхонь, деформації матеріалів та деталей, злам або вигинання осі переводної голівки, відрив вушок корпусу для кріплення браслета і т.п.
  • 4. Пошкодження виробу водою внаслідок порушення правил експлуатації. Годинник з написом «Water resistance», WRЗ0 не призначений для плавання. Забороняється впливати на голівку та кнопки годинника, який знаходиться у воді (окрім спеціальних годинників для занурення, які мають маркування «DIVER’S»).
  • 5. Пошкодження годинника водою при відсутності на них маркування WR 50, 100, 200 або 300 м.
  • 6. Пошкодження механізму календаря внаслідок переведення стрілок споживачем у період між 23.00 і 04.00 годинами (коли задіяний механізм автоматичної зміни дати і дня тижня).
  • 7. Пошкодження, які є наслідком проникнення сторонніх предметів, речовин чи комах всередину годинника.
  • 8. Пошкодження внаслідок потрапляння до виробу їдких хімічних речовин або розчинників.
  • 9. Ремінець та браслет виробу, покриття корпусу та браслету виробу, пошкодження застібки ремінця/браслета виробу.
  • 10. Пошкодження виробу, пов'язане з випадінням каміння та інших декоративних елементів.

Гарантія не дійсна у випадках:

1. Порушення правил експлуатації чи використання виробу не за призначенням.

2. Відсутній чи невірно заповнений гарантійний талон (відсутня назва моделі, дата продажу, заводський номер виробу, штамп торгівельної організації, підписи покупця та продавця), чи при пред'явленні талону сумнівного походження.