Питання та відповіді

Як замовити годинник?

Замовити годинник можна натиснувши кнопку «Купити» або «Купити в один клік», після чого завантажиться форма замовлення, де необхідно залишити свої дані для оформлення замовлення і вибір зручного способу оплати.

Також замовлення можна здійснити за вказаними номерами телефону, через онлайн-чат, месенджери (viber / telegram / skype) або написати нам на e-mail: sales@watch4you.com.ua.

При необхідності можна замовити зворотний дзвінок – форма для даної заявки вказана в шапці сайту. Всі контактні дані можна подивитися в цьому розділі.

 

Ви продаєте оригінали або копії?

Всі годинники, представлені на сайті, є оригінальними, про що свідчить повна комплектація годинників і наявність заводської упаковки.

Наші постачальники – виключно офіційні дистриб'ютори даних брендів в Україні. На картці кожного товару вказується термін гарантії від виробника.

Всі товари підлягають обміну/поверненню протягом 14 днів згідно Законодательства України. Детальніше описано в даному розділі.

 

Купуючи годинник, які можливі переплати?

При покупці годинників Ви платите тільки за годинник, ніяких додаткових ПЕРЕПЛАТ НЕМАЄ. Всі витрати, пов'язані з доставкою годинників і переказом грошей бере на себе інтернет-магазин.

При покупці товарів з розділу Аксесуари та подарунки до 500 грн. є оплата за доставку. Більш детально інформація розписана в розділі Оплата і доставка та на картці товару у відповідному блоці.

 

Чия гарантія на годинники?

Гарантію на годинники здійснює офіційний дистриб'ютор, який представляє в нашій країні інтереси виробника. Годинники в разі гарантійного ремонту обслуговуються виключно в офіційному сервісному центрі. Для Вашої зручності при виникненні гарантійних випадків рекомендуємо звертатися до наших менеджерів для прискореного вирішення питань.

При покупці годинників в нашому інтернет-магазині виписується міжнародний гарантійний талон придбаного Вами бренду.

 

Раптом поламаються годинник, що робити? Куди звертатися?

Оскільки годинник проданий нашим інтернет-магазином, то і звертатися слід до нас - ми беремо на себе спілкування з сервіс-центром і вирішення питання з проведенням гарантійного ремонту.

 

Якою службою доставки можна отримати годинник, якщо я перебуваю не в Харкові чи Києві?

Будь-якою. Але ми рекомендуємо службу доставки Нова Пошта через наявність у них послуги післяплати, при якій ви зможете оглянути вміст посилки перед оплатою.

(044) 361-37-43
(067) 706-33-63
(066) 179-44-49
(063) 208-88-94
Зворотний дзвінок
Пн-Пт 10:00-19:00
Сб-Нд Вихідні