Питання та відповіді
Як замовити годинник?
Замовити годинник можна натиснувши кнопку «Купити» або «Купити в один клік», після чого завантажиться форма замовлення, де необхідно залишити свої дані для оформлення заявки і вибір зручного способу оплати.
Також замовлення можна здійснити за вказаними номерами телефону, через месенджери (viber / telegram / skype) або написати нам на e-mail: sales@watch4you.com.ua.
При необхідності можна замовити зворотний дзвінок – форма для даної заявки вказана в шапці сайту. Всі контактні дані можна подивитися в цьому розділі.
Ви продаєте оригінали чи копії?
Всі годинники, представлені на сайті, є оригінальними, про що свідчить повна комплектація годинників і наявність упаковки.
Наші постачальники – виключно офіційні дистриб'ютори даних брендів в Україні. На картці кожного товару вказується термін гарантії від виробника.
Всі товари підлягають обміну/поверненню протягом 14 днів згідно Законодавства України. Більш детально описано в даному розділі.
Купуючи годинник, які можливі переплати?
При покупці годинника, вартістю від 1000грн, Ви платите тільки за годинник, ніяких додаткових ПЕРЕПЛАТ НЕМАЄ. Всі витрати, пов'язані з доставкою годинників і переказом грошей інтернет-магазин бере на себе.
При покупці товарів з розділу Аксесуари та подарунки або годинників вартістю до 1000 грн. доставка сплачується покупцем за тарифами перевізника. При цьому, комісію за післяплату сплачує магазин. Більш детально інформація розписана в розділі Оплата і доставка та на картці товару у відповідному блоці.
Хто надає гарантію на годинники?
Гарантію на годинники здійснює офіційний дистриб'ютор, який представляє в нашій країні інтереси виробника. Годинники в разі гарантійного ремонту обслуговуються виключно в офіційному сервісному центрі. Для Вашої зручності при виникненні гарантійних випадків рекомендуємо звертатися до наших менеджерів для прискореного вирішення питань.
При покупці годинників в нашому інтернет-магазині виписується міжнародний гарантійний талон придбаного Вами бренду.
Раптом зламається годинник, що робити? Куди звертатися?
Оскільки годинник проданий нашим інтернет-магазином, то і звертатися слід до нас - ми беремо на себе спілкування з сервіс-центром і вирішення питання з проведенням гарантійного ремонту.
Якою службою доставки можна отримати годинник, якщо я перебуваю не в Харкові чи Києві?
Будь-якою. Але ми рекомендуємо службу доставки Нова Пошта через наявність у них послуги післяплати, при якій ви зможете оглянути вміст посилки перед оплатою.