Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Victorinox Swiss Army на екрані iPhone: що вміє додаток

Програмне забезпечення для iPhone - додаток, що імітує дизайн годинника Victorinox Swiss Army на екрані смартфону. У ПЗ є і інші корисні функції - наприклад, інформування про новинки виробника. Перша версія випущена в 2009 році.

Де використовується і для чого служить

Годинники Victorinox Swiss Army характеризуються відмінною читабельністю циферблату. За це їх цінують гурмани годинникового мистецтва. Компанія замовила розробку додатка, щоб якомога більше людей у світі могло користуватися віджетом-годинником з хорошим візуальним дизайном. ПО встановлюється тільки на iPhone, для Android варіанту немає. Зате була розроблена мобільна версія сайту, яка пропонує ті ж функції для власників смартфонів з будь-якою ОС (окрім віджета).



Принцип роботи

Безкоштовна программа відрізняється від аналогів, розроблених іншими годинниковими компаніями. Вона надає практичну користь: встановлюється на смартфон і дозволяє користуватися віджетом-годинником. Його дизайн можна вибрати серед обраних моделей швейцарського виробника. Інші можливості ПЗ :

  • Повідомляти потенційних клієнтів про останні новинки і новини. Використовується наступна тактика: клієнтові вирушає інформація про новинку, випуск якої тільки планується. І повторно - ненав'язливе нагадування про неї, коли вона вже вийшла.
  • Пошук авторизованих дилерів. Тобто магазинів, в яких представлені аксесуари Victorinox Swiss Army.
  • Збір інформації про переваги користувачів. Цієї фрази не варто лякатися, таким займаються усі фірмові программи зі збереженням секретності.


Передбачувана цільова аудиторія програми 25 млн. чоловік. Ідея ПЗ полягає в тому, щоб підключитися до телефонів і утримувати увагу їх власників. Одне із завдань маркетингу і реклами - інформування потенційних клієнтів, підвищення уваги до бренду. Додаток створений саме для цього. Також вона покликана відстежувати, які саме нові моделі годинника викликають найбільший інтерес аудиторії.

Опубликовано 28.02.2019