Лови весняні знижки до -30%!
Передзвоніть мені
Пн-Пт: з 10:00 до 19:00; Сб-Нд: вихідні

Дайджест годинникових новин за останній тиждень

Casio

На честь 30-річчя суббренда G-Shock в Москві буде організований турнір з брейк-дансу G-Shock B-Boy Battle. Оскільки «шоки» якраз орієнтовані на екстремальні види спорту, організація даного заходу відмінно поєднується з спрямованістю цієї лінійки Casio. Учасник, що займе перше місце отримає годинник G-Shock і суму еквівалентну 1000 доларів, а срібний призер отримає близько 500 доларів.


Tissot

Одна з найбільш популярних у світі годинних марок скоро відзначатиме своє 160-тиріччя. До цього ювілею в палаці Cité du Temps (Женева) з 26-го липня стартувала святкова виставка. Всі відвідувачі зможуть побачити основні моменти історії видатної марки. Маршрут має вигляд особливої часової шкали. Також можна побачити фільми, де головними героями виступають моделі годинників, які здійснили прорив у свій час. Деякі особливо значущі екземпляри, такі як Tissot Pendant 1878. і Tissot Heritage Navigator 160th Anniversary мають власні оригінальні виставкові дисплеї, що підкреслюють їх значущість.


Samsung

Популярний південнокорейський бренд, планує в недалекому майбутньому представити світу свій наручний годинник. Galaxy Gear, так він буде називатися, відноситься до розряду smart watches і його більш справедливо буде назвати багатофункціональним цифровим гаджетом, а не годинником, оскільки годинник розрахований, насамперед, на надання доступу до мережі інтернет, прийому телефонних дзвінків, читання пошти і sms повідомлень.

Oris і «Формула 1»

Як відомо годинна марка Oris є партнером команди WilliamsF1 Team, яка нещодавно провела свою шестисоту гонку в рамках цих престижних змагань. До цієї події швейцарська компанія приурочила випуск лімітованої серії. Кількість становить 600 штук, кожна модель оснащена хронографією на 30 хвилин вимірювань і датою.


Seiko

Японська марка Seiko, яка виконує функції хронометриста Чемпіонату світу з легкої атлетики, який відбудеться в Москві, провела цікаву акцію. Переможці, які набрали найбільшу кількість балів, отримали різні призи. Серед них було 50 настільних годинників, 10 наручних годинників лімітованої серії Seiko Lord, а головними призами стали квитки на відвідування майбутніх змагань. В акції брали участь усі російські покупці годинників Сейко, які з 15 по 31 липня 2013 зареєстрували на сайті заходу спеціальні коди, нанесені на скретч-карти, які йшли в наборі з купленою моделлю.


І звичайно про британських учених

Цього разу усіма шановані світили науки створили наручний годинник, який визначить скільки вам залишилося жити, і «ласкаво» назвали їх «індикатором смерті», швидше за все не за горами нова порція жартів і анекдотів про підкорювачів науки з туманного Альбіону.

Опубликовано 13.08.2013